Zgodnie z ubiegłotygodniową zapowiedzią, dziś oddaję do Waszych rąk swoją drugą recenzję filmu Max Payne w reżyserii Johna Moore. Tekst ten napisany został zaraz po ukończeniu obu części serii, pisany więc jest już okiem gracza. Zachęcam do odświeżenia sobie również poprzedniej recenzji i przekonania się samemu, jak zmienia się spojrzenie na film po poznaniu historii opowiedzianej w grze. Przyjemnej lektury.
Tydzień z: Max Payne
sdr napisał 17 lipca 2009 o 22:59, komentarze zablokowane
Tydzień z: Max Payne
sdr napisał 12 lipca 2009 o 19:19, komentarze zablokowane
Max Payne opowiada historię detektywa nowojorskiej policji. Tytułowy Payne wiedzie spokojne życie w New Jersey, ma kochającą rodzinę: żonę i małą córeczkę, piękny dom. Spełnia się jego american dream. Pewnego dnia jednak cały świat i spokój Maksa zostają zniszczone.
Wpisem do naszej małej "encyklopedii" gier Rockstar Games rozpoczynam, po dłuższej przerwie, wyjątkowy tydzień z Maksem Paynem. Dziś wspominamy grę, a za tydzień zapraszam Was do lektury drugiej części recenzji filmu na niej opartego. W październiku, przy okazji premiery obrazu Johna Moore'a, napisałem recenzję z perspektywy osoby, która nigdy gry na oczy nie widziała. Teraz przedstawię swoją opinię okiem gracza. Postaram się zaznaczyć podobieństwa oraz różnice pomiędzy ekranizacją i pierwowzorem, ocenić czy zmiany wyszły na dobre, czy na gorsze, itp. Czekajcie cierpliwie :)
Wpisem do naszej małej "encyklopedii" gier Rockstar Games rozpoczynam, po dłuższej przerwie, wyjątkowy tydzień z Maksem Paynem. Dziś wspominamy grę, a za tydzień zapraszam Was do lektury drugiej części recenzji filmu na niej opartego. W październiku, przy okazji premiery obrazu Johna Moore'a, napisałem recenzję z perspektywy osoby, która nigdy gry na oczy nie widziała. Teraz przedstawię swoją opinię okiem gracza. Postaram się zaznaczyć podobieństwa oraz różnice pomiędzy ekranizacją i pierwowzorem, ocenić czy zmiany wyszły na dobre, czy na gorsze, itp. Czekajcie cierpliwie :)
Weekend z: Smuggler's Run
sdr napisał 14 czerwca 2009 o 00:15, komentarze zablokowane
Załoga Rockstar Games z San Diego, tworząc swoje pierwsze wyścigi uliczne, równolegle pracowała nad inną grą, w której samochody pędzące z zawrotną prędkością także odgrywają główną rolę. Od popularniejszego dziś Midnight Club odróżniało ją przede wszystkim otoczenie w jakim przyszło nam się ścigać.
Samo rozległe pogranicze Stanów Zjednoczonych wymodelowane na potrzeby tej produkcji zasługuje na pochwałę. Gdyby do tego dodać jeszcze niebanalny pomysł na grę, w której zostajemy królem przemytników i rozbudowany tryb kooperacji, może wyjść coś bardzo interesującego. Nic dziwnego, że w dwa lata po premierze tytułu ekipa Angel Studios zasiliła wreszcie szeregi rodziny Rockstar. W końcu takie talenty nie mogły się zmarnować. Przyjrzyjmy się zatem bliżej Smuggler's Run.
Samo rozległe pogranicze Stanów Zjednoczonych wymodelowane na potrzeby tej produkcji zasługuje na pochwałę. Gdyby do tego dodać jeszcze niebanalny pomysł na grę, w której zostajemy królem przemytników i rozbudowany tryb kooperacji, może wyjść coś bardzo interesującego. Nic dziwnego, że w dwa lata po premierze tytułu ekipa Angel Studios zasiliła wreszcie szeregi rodziny Rockstar. W końcu takie talenty nie mogły się zmarnować. Przyjrzyjmy się zatem bliżej Smuggler's Run.
Weekend z: Grand Theft Auto
sdr napisał 1 czerwca 2009 o 00:30, komentarze zablokowane
Trzy wielkie, żyjące metropolie, pełne przechodniów i różnego rodzaju pojazdów, z których każdy mógł w mgnieniu oka stać się własnością głównego bohatera, a do tego sporych rozmiarów arsenał, zrobiły swoje. Bo cóż może sprzedać się lepiej niż zakazany owoc, który do tej pory był dla wielu w świecie rzeczywistym nieosiągalny...
W tym tygodniu bliżej przyglądamy się pierwszej odsłonie kultowej serii Grand Theft Auto. Zapraszam do lektury :)
W tym tygodniu bliżej przyglądamy się pierwszej odsłonie kultowej serii Grand Theft Auto. Zapraszam do lektury :)
Weekend z: Skate and Destroy
sdr napisał 17 maja 2009 o 12:39, skomentowano 3 razy (zablokowane)
Niewiele jest gier sportowych wydanych przez Rockstar Games. Wyprodukowane we współpracy z kultowym Trasher Magazine dzieło zespołu Z-Axis nie wytrzymało niestety konkurencji ze strony wydanej kilka miesięcy wcześniej gry Tony Hawk's Pro Skater.
Przykład tego tytułu pokazuje jak (chyba) przez samo mało intuicyjne strowanie można położyć nawet bardzo dobrą produkcję. Panie i panowie, w ten Weekend: Thrasher presents Skate and Destroy.
Przykład tego tytułu pokazuje jak (chyba) przez samo mało intuicyjne strowanie można położyć nawet bardzo dobrą produkcję. Panie i panowie, w ten Weekend: Thrasher presents Skate and Destroy.