Producent | Rockstar San Diego |
Gatunek | Wyścigi |
Tryb | Singleplayer, Multiplayer |
Platforma | PlayStation 3, PlayStation Portable, Xbox 360 |
Premiera | 21 października 2008 24 października 2008 7 listopada 2008 |
Internet | /midnightclubLA |
Ograniczenia | PEGI: 12+, ESRB: T |
Nowy Midnight Club oparty na silniku graficznym RAGE oferuje wiele nowości w stosunku do poprzedniej części serii. Poza ulepszoną oprawą wizualną oraz niesamowitą ścieżką dźwiękową otrzymujemy m.in. cykl 24-godzinny, zmieniające się warunki pogodowe wpływające na prowadzenie samochodu, pokaźną listę wozów z perfekcyjnie wykończonymi wnętrzami, możliwość tuningu zarówno fizycznego jak i wizualnego, czy wreszcie... motocykle. Mapa gry zajmowana jest teraz przez jedno tylko miasto, za to ogromne. Wirtualne Los Angeles wymodelowane zostało bardzo dokładnie z charakterystycznymi dla wszystkich dzielnic cechami. Po mieście możemy przemieszczać się w dowolny sposób, cały teren jest dla gracza otwarty. Efektu dopełnia rozbudowany tryb multiplayer udostępniający wiele ciekawych odmian wyścigów, w których możemy zmierzyć się z przyjaciółmi.
Równolegle z wersjami dla konsol PlayStation 3 oraz Xbox 360 wydana została edycja Remix przeznaczona na handhelda PlayStation Portable.
Dodatki
- South Central (PSN, XBL) - 19 marca 2009
Pozostałe okładki
Multiplayer
Pełna lista trybów z jakich możemy skorzystać w czasie rozgrywki wieloosobowej poprzez Xbox Live lub PlayStation Network.
- Race Types
- Ordered Races - Klasyczny wyścig od checkpointu do checkpointu. Wygrywa gracz, który pierwszy dotrze do ostatniego (czerwonego).
- Circuit Races - Wyścig przez checkpointy z okrążeniami. W wersji Last-Man-Out po każdym okrążeniu odpada najwolniejszy zawodnik.
- Unordered Races - Wyścig polegający na zaliczaniu checkpointów w dowolnej kolejności. Wygrywa osoba, która jako pierwsza przejedzie przez wszystkie.
- Landmark Races - Wyścig z punktu A do punktu B. Gracz, który jako pierwszy osiągnie cel wygrywa. Trasa jest dowolna.
- Battle Modes
- Free-For-All CTF - Klasyczny Capture The Flag. Gracz musi zdobyć flagę i dostarczyć ją do wskazanego miejsca. Inni w tym czasie próbują odbić flagę. Wygrywa osoba, która osiągnie wyznaczony limit flag albo posiada ich najwięcej po wyczerpaniu limitu czasowego.
- Basewar CTF - Tryb podobny do powyższego, z tym że zawodnicy kooperują w drużynach. Zadaniem drużyny jest odbić flagę znajdującą się w bazie drużyny przeciwnej i dostarczyć ją do swojej bazy.
- Splitbase CTF - Odmiana Basewar CTF. Flaga spawnowana jest w neutralnej bazie, dokładnie między bazami obu drużyn.
- Stockpile - Na mapę zrzucana jest paczka flag. Gracze muszą zebrać tyle ile tylko potrafią i dostarczyć zdobycze do wyznaczonych punktów. W każdej paczce jedna flaga jest bombą, o której dowiadujemy się dopiero po zebraniu z ulicy. Gracz z bombą musi w wyznaczonym czasie podrzucić ją przeciwnikowi. W przeciwnym razie straci punkt.
- Splitbase Stockpile - Drużynowa wersja Stockpile. Każda z drużyn otrzymuje własną paczkę flag.
- Keepaway - Na mapę zostaje zrzucona flaga. Zawodnik, który ją zdobędzie otrzymuje liczbę punktów odpowiadającą długości czasu przez jaki posiada flagę. Po zdobyciu flagi należy unikać oponentów, którzy będą próbowali odbić flagę i również w ten sposób zdobyć punkty.
- Online Cruise - Do 16 graczy otrzymuje wolny dostęp do całego miasta wraz z normalnym ruchem ulicznym. W każdej chwili mogą zorganizować wyścig lub dołączyć się do jednego w wyścigów utworzonych przez innych. Wszystkie propozycje zmagań są kolejkowane. Osoby nie biorące udziału w żadnym z wyścigów mogą kontynuować jazdę po mieście lub uruchomić Race Editor bez opuszczania mapy.
- Race Editor - Edytor pozwalający utworzyć własną trasę wyścigu. Po ułożeniu checkpointów gracz może zakolejkować propozycję, zapisać ją lub podzielić się z innymi zawodnikami w ramach Online Cruise.
Więcej informacji o grze