W ostatnim numerze
Nintendo Power pojawiło się
kilka informacji odnośnie GTA na platformę DualScreen. Pisaliśmy o tym w piątek. Poza wspomnianymi detalami w magazynie zamieszczono również rozmowę z
Danem Houserem. Wiceprezes Rockstar Games został zapytany m.in. o to dlaczego do produkcji
Chinatown Wars wybrano właśnie przenośnego DS'a, a nie o wiele więcej oferujące Wii. Odpowiedź była dość wymijająca. Wii sprawia twórcom GTA wrażenie mało naturalnego, zaś handheld Nintendo stawia przed nimi szereg wyzwań, z podjęcia których może wyniknąć coś ciekawego, świeżego, czego nie robili w przeszłości.
Dan Houser
Komiksowa oprawa i szansa wykorzystania minigier w ten sposób były dla nas czymś bardzo interesującym i ekscytującym, i pomyśleliśmy, że możemy zręcznie połączyć te dwa aspekty.
Podsumowując swoją rozmowę Houser dał też do zrozumienia, że sprawa GTA na Wii jest cały czas otwarta i wszystko jest jeszcze możliwe.
Nie przeprowadzaliśmy jeszcze żadnych naprawdę konkretnych rozmyślań na temat Wii, w ten czy inny sposób. To całkiem złożona sprawa.