- Chinatown Wars posiada stary dobry klimat znany z poprzednich części GTA
- Akcja toczy się w znanym wszystkim otwartym świecie Liberty City
- Uświadczymy mnóstwa tradycyjnego czarnego, dobrego humoru będącego wizytówką serii
- Kamera będzie działała w trybie rzutu izometrycznego
- Dobrze zaimplementowano funkcje dotykowe - skorzystamy z nich w minigrach oraz przy obsłudze interfejsu
- Interfejs gry przypomina w obsłudze urządzenia PDA - przewidziano miejsce m.in. na pocztę, kontakty, mapę, odtwarzacz muzyczny, GPS, statystyki
- Grę można zintegrować z kontem Social Club, do którego będziemy wysyłać swoje statystyki
- Misje są typowo arcade'owe, stosunkowo krótkie
- Dostępne będzie autocelowanie przy użyciu przycisku R
- W przypadku niepowodzenia w czasie misji szybko możemy wrócić do punktu, w którym ją przerwaliśmy
- Gra szybko się ładuje, a draw distance i framerate stoją na dobrym poziomie
- Przez ekran będą przewijały się duże ilości przechodniów oraz różnych pojazdów
- Efekty pogodowe generowane są na bieżąco, zaimplementowano cykl 24h
- Pojawi się wiele radiostacji, jednak przeważać będą w nich utwory instrumentalne
- Zoptymalizowano 800 000 linii kodu
- Na razie nie wiadomo nic o trybach multiplayer
Informacje z Nintendo Power
sdr napisał 19 września 2008 o 17:03, komentarze zablokowane
W najnowszym numerze magazynu Nintendo Power ujawnione zostały pierwsze, bliższe detale DSowego GTA Chinatown Wars. My już mamy te informacje: