» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Pimp My Redemption IV

sdr napisał 4 listopada 2021 o 23:55, komentarze zablokowane
W Red Dead Redemption II przynależność Arthura do gangu stanowi bardzo ważny element gry. Z współczłonkami nie możemy jednak podejmować zbyt wielu wspólnych aktywności. Można to zmienić za sprawą odpowiedniej modyfikacji.

Red Dead Redemption II - Companion System

Companion System



Bolmin stojący za projektem Companion System, postawił sobie za cel właśnie zwiększenie poziomu interakcji między protagonistą RDR 2 a innymi członkami gangu Van der Linde. Aktualnie na wspólne przemierzanie prerii możemy zaprosić Javiera, Johna, Billa, Hoseę, Kierana, Seana, Charlesa, Lenny'ego, a nawet... Micah.

Po tym jak kompan do nas dołączy, będzie nas wspierał w walce z przeciwnikami, podróżował z nami konno, łowił ryby, itp. Z towarzyszem możemy również zamienić kilka słów. Wkrótce lista potencjalnych kompanów ma zostać rozszerzona o Sadie.

Dismember Everyone



W Red Dead Redemption II możemy spotkać około 290 różnych postaci niezależnych i z wieloma spośród nich możemy wejść w interakcję. Co jednak, gdy rozmowa potoczy się dla nas niezbyt korzystnie i NPC wyciągnie broń? Cóż, pozostaje być szybszym.

Dzięki modyfikacji Dismember Everyone takie potyczki mogą jednak być znacznie efektowniejsze niż przewidzieli to twórcy. Po instalacji trafienie przeciwnika będzie się dla niego kończyć nie tylko utratą znacznej ilości krwi, ale też całych członków. Już nie będziemy się zastanawiać czy trafiliśmy w rękę, w nogę, czy w głowę ;)

Undead Towns



Dodatek Undead Nightmare dla pierwszego RDR spotkał się z bardzo ciepłym odbiorem wśród graczy i wielu z nas żałuje, że podobnego rozszerzenia wciąż nie doczekały się przygody Arthura Morgana. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby przywołać tamten klimat na własną rękę.

Taki właśnie cel przyświeca autorowi projektu Undead Towns. Dzięki tej modyfikacji w pięciu stanach zapanuje charakterystyczny mglisty półmrok o zielonkawym zabarwieniu, rozświetlany punktowo podpalonymi budynkami. Z ulic zniknie też większość NPC-ów. Iście horrorowa sceneria, ale o to przecież chodzi.

Pimp my Mexico

sdr napisał 4 października 2021 o 14:37, komentarze zablokowane
Scena modderska Red Dead Redemption II od premiery wersji pecetowej rozwija się nader prężnie. Świadczyć może o tym choćby przekroczony właśnie symboliczny próg tysiąca projektów opublikowanych w serwisie Nexus Mods.

Red Dead Redemption II - Mexico

Aby uczcić to wydarzenie użytkowwnik Siemreaper postanowił stworzyć kompilację najlepszych modów do gry, nawiązujących do wielkiego nieobecnego RDR 2, czyli Meksyku. Wielu fanów przygód Johna Marstona do dziś nie może przeboleć braku tej części oryginalnej mapy w prequelu. Na szczęście twórcy modyfikacji postanowili dokończyć robotę za Rockstar i wykorzystując stare modele, kawałek po kawałku odtwarzają Nuevo Paraiso.

Aktualnie w skład kolekcji modów wchodzi 16 projektów od czterech twórców: RedMaxBR-a, AClassySliceOfToast-a, DuPz0ra oraz SergeantaJoe. Przywracają one na mapę wiele osad z oryginału, a także rekonstruują linię kolejową, most, kryjówkę Irish'a, no i oczywiście uzupełniają minimapę o nowe obszary. Siemreaper zadbał, aby wybrane przez niego modyfikacje odznaczały się wysoką jakością i jak najlepiej ze sobą współgrały.

Take-Two znowu walczy z modami

sdr napisał 22 lipca 2021 o 22:45, komentarze zablokowane
Cztery lata temu Take-Two wywołało na Scenie modderskiej GTA niemałe zamieszanie najpierw ubijając projekt OpenIV, a następnie wycofując się ze swojej decyzji. Teraz sytuacja zdaje się powtarzać.

Take-Two znowu walczy z modami

Na początku lipca Tez2 poinformował o usunięciu z bazy GTA5-Mods dwóch modyfikacji przenoszących mapy starszych części serii na silnik GTA V. Chodzi o Vice City Remastered oraz San Andreas Remastered. Jak poinformowała administracja serwisu, projekty zostały zdjęte na podstawie roszczenia DMCA wysuniętego przez Take-Two.

Kilka dni później z katalogu zniknęła kolejna porcja modów:


  • GTAV: Bullworth,

  • Vice V,

  • GTAV: Liberty City (Portland),

  • V: Vice City,

  • GTA SA for FiveReborn or MultiFive,

  • GTA III in GTA 5 BETA,

  • San Fierro DLC.



Tym razem roszczenie otrzymał także zespół Mod DB. Nietrudno zauważyć w działaniach Take-Two pewnego schematu. Usuwane są modyfikacje, które "odświeżają" starsze tytuły Rockstar Games, wykorzystując możliwości nowszego silnika.

Już po aferze z OpenIV było wiadomo, że Take-Two generalnie nie lubi takich inicjatyw. Firma nieformalnie toleruje modyfikacje singleplayerowe, ale w artykule na stronie wsparcia Rockstar wyraźnie zaznaczono, gdzie leży granica tej tolerancji.


Nie ma to zastosowania do (i) usług wieloosobowych bądź sieciowych; (ii) narzędzi, plików, bibliotek oraz funkcji, które mogą wpływać na usługi wieloosobowe bądź sieciowe lub (iii) wykorzystania bądź importowania innej własności intelektualnej (w tym należącej do Rockstar) w projekcie lub (iv) tworzenia nowych gier, trybów fabularnych, misji czy map.




W punkcie (iii) chodzi właśnie o takie projekty jak te usunięte w ostatnich tygodniach. Z drugiej strony trzeba przyznać, że Take-Two dotyka swoimi warunkami znacznej części Sceny modderskiej. Jakby tego było mało, w 2019 roku kiedy do listy doszedł punkt (iv), społeczności zostawiono jeszcze mniej pola.

Zastanawiać może, dlaczego Take-Two dopiero teraz zainteresowało się powyższymi projektami. Wszak funkcjonowały one od lat i do tej pory nikomu nie przeszkadzały. Pojawiają się głosy, że firma może mieć w planach własne remastery i zwyczajnie pozbywa się "konkurencji". Tak naprawdę jednak nie znamy rzeczywistych motywacji T2. Niewiele można też zrobić poza wyrażaniem oburzenia. Włodarze Take-Two muszą sami zrozumieć, że podobnymi zagrywkami tylko sobie szkodzą.

Spirać sobie RDR 2

sdr napisał 28 czerwca 2021 o 21:14, komentarze zablokowane
Podobał się wam epizod Red Dead Redemption II rozgrywający się na Guarmie? A gdyby tak pójść o krok dalej i zrobić z Arthura prawdziwego wilka morskiego?


Autor kanału Devilbringer Games pracuje nad modyfikacją do gry przekształcającą ją w piracką przygodę. Póki co mod jest na bardzo, bardzo wczesnym etapie produkcji, ale już prezentuje się intrygująco. Płaszcz? Jest. Czapka? Jest. Szabla? Jest.

Na powyższej prezentacji modyfikację możemy zobaczyć w połączeniu z Reshade Ultra Realistic Graphics, która poprawia oprawę graficzną RDR 2. Warto mieć ten projekt na oku.

Bully na PS Vita dzięki fanom

sdr napisał 7 czerwca 2021 o 10:59, komentarze zablokowane
Bully zostało przeportowane na przenośną konsolkę Sony. Grę przeniósł z Androida jeden z modderów.

Bully na PS Vita - @afghanambition

Karkołomnego zadania podjął się Andy Nguyen. Chociaż Bully faktycznie udało się na Vicie uruchomić, gra ciągle ma problemy ze stabilnością i podczas dłuższych sesji potrafi się wysypać. Jak twierdzi Andy, wynika to z mniejszej ilości pamięci RAM, którą w porównaniu do smartfonów dysponuje kieszonsolka.

Jeśli jesteście zainteresowani tematem, do instalacji będziecie potrzebowali przede wszystkim PS Vity z jailbreakiem. Wszystkie pliki wraz ze szczegółowymi instrukcjami znajdziecie na GitHubie.