Companion System
Bolmin stojący za projektem Companion System, postawił sobie za cel właśnie zwiększenie poziomu interakcji między protagonistą RDR 2 a innymi członkami gangu Van der Linde. Aktualnie na wspólne przemierzanie prerii możemy zaprosić Javiera, Johna, Billa, Hoseę, Kierana, Seana, Charlesa, Lenny'ego, a nawet... Micah.
Po tym jak kompan do nas dołączy, będzie nas wspierał w walce z przeciwnikami, podróżował z nami konno, łowił ryby, itp. Z towarzyszem możemy również zamienić kilka słów. Wkrótce lista potencjalnych kompanów ma zostać rozszerzona o Sadie.
Dismember Everyone
W Red Dead Redemption II możemy spotkać około 290 różnych postaci niezależnych i z wieloma spośród nich możemy wejść w interakcję. Co jednak, gdy rozmowa potoczy się dla nas niezbyt korzystnie i NPC wyciągnie broń? Cóż, pozostaje być szybszym.
Dzięki modyfikacji Dismember Everyone takie potyczki mogą jednak być znacznie efektowniejsze niż przewidzieli to twórcy. Po instalacji trafienie przeciwnika będzie się dla niego kończyć nie tylko utratą znacznej ilości krwi, ale też całych członków. Już nie będziemy się zastanawiać czy trafiliśmy w rękę, w nogę, czy w głowę ;)
Undead Towns
Dodatek Undead Nightmare dla pierwszego RDR spotkał się z bardzo ciepłym odbiorem wśród graczy i wielu z nas żałuje, że podobnego rozszerzenia wciąż nie doczekały się przygody Arthura Morgana. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby przywołać tamten klimat na własną rękę.
Taki właśnie cel przyświeca autorowi projektu Undead Towns. Dzięki tej modyfikacji w pięciu stanach zapanuje charakterystyczny mglisty półmrok o zielonkawym zabarwieniu, rozświetlany punktowo podpalonymi budynkami. Z ulic zniknie też większość NPC-ów. Iście horrorowa sceneria, ale o to przecież chodzi.