» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Pimp My Redemption V

sdr napisał 3 lipca 2022 o 14:32, komentarze zablokowane
Nowe mody dla Red Dead Redemption II powstają cały czas, ale od czasu do czasu niektóre z nich zostają zauważone w tzw. mainstreamie. Dziś o dwóch takich właśnie projektach.

RDR 2 - Cineastic Euphoria Ragdoll Rework

Cineastic Euphoria Ragdoll Rework



Przy okazji GTA V w Rockstar postawiono na uproszczenie fizyki w nowych grach i porzucenie podejścia maksymalnie realistycznego. Stracił na tym nie tylko efekt ragdoll, ale też animacje postaci NPC reagujących na poczynania gracza. Wyglądają one teraz znacznie prościej niż w tytułach sprzed 2013 roku. Dlatego społeczność ciągle tworzy modyfikacje ulepszające ten aspekt.

Jednym z takich właśnie projektów jest Cineastic Euphoria Ragdoll Rework, którego autor stawia sobie za cel przywrócenie ustawień silnika Euphoria do stanu znanego z pierwszego Red Dead Redemption. Nie jest to zadanie proste, ale AnymYo robi co może. Docelowo reakcje NPC po postrzale mają być znacznie dłuższe, co doda im dramatyzmu. Mają być też różne w zależności od miejsca trafienia i rodzaju użytej amunicji. Poprawione też zostało zachowanie postaci trafionej strzałą zapalającą. Teraz nie upada od razu na ziemię, a po upadku dłużej walczy z ogniem. Brutalnie.

LAW



Jak na samym wstępie zaznacza SerjRozov, autor projektu LAW, ta modyfikacja niestety nie poprawia błędu, przez który szeryfowie ścigają nas pomimo tego, że byliśmy zamaskowani, ale robi kilka innych dobrych rzeczy. Generalnie obszarów działania moda jest kilka.


  • W dziczy stróże prawa nie będą się już pojawiać znikąd chyba, że w pobliżu będzie akurat przejeżdżał patrol. Będziemy za to tropieni z użyciem psów, a wysokość nagrody i wielkość grupy poszukiwawczej będzie w większym stopniu zależała od rangi popełnionego przestępstwa. Stróże prawa nie będą się jednak zapuszczać w niebezpieczne dla nich rejony.

  • Jeśli nabroimy w mieście, służby przybędą wozami. Mogą interweniować szeryfowie, Pinkertoni, a nawet armia. W okolicach Valentine i Saint Denis mogą przeciwko nam zostać użyte zamontowane za wozach działka.

  • Gra rozpoznaje teraz prawidłowo użycie siły w samoobronie.

  • Stróże prawa będą bardziej zdecydowanie reagować na podpalenia i użycie materiałów wybuchowych, ale z drugiej strony nie będziemy ścigani np. za ćwiczenie strzelania w dziczy.

  • Warunki pogodowe mogą mieć teraz wpływ na spostrzegawczość donoszących na nas świadków.



Szeryfie, nie widziałem dokładnie, ciemno było. Realizm pełną gębą :)