» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Pimp My Redemption

sdr napisał 13 listopada 2019 o 17:14, komentarze zablokowane
Czym byłyby gry pecetowe bez Sceny modderskiej? Wielu graczy zapewne szybko odstawiłoby je na półkę zaraz po ukończeniu wątku fabularnego... albo nawet wcześniej.

Na szczęście Red Dead Redemption II modyfikuje się równie łatwo jak GTA V i choć od premiery gry minął ledwie tydzień, dostępne są już dla niej pierwsze mody. Zobaczmy co proponują nam ich autorzy.

Lenny's Simple Trainer



Trainer jak to trainer ma wiele zastosowań, zupełnie jak scyzoryk. Ten od Lenny'ego pozwala nam m.in. teleportować się w dowolne miejsce na mapie, przenikać przez ściany, zmieniać czas i pogodę, dodawać pieniądze, aktywować dowolną broń, itp. Nie brakuje też możliwości włączenia godmode'u, czy łatwego przełączania się między modelami postaci, również zwierząt. Albo nagich ludzi. Z ciekawszych opcji warto też wspomnieć o możliwości aktywowania ochroniarzy dla naszej postaci, którzy w razie potrzeby mogą atakować innych NPC-ów.

Red Dead Redemption II - Lenny's Simple Trainer

RDR 2 ultrawide, multimonitor, FOV mod



Jeśli gracie na ultrapanoramicznym monitorze, być może przeszkadzają wam dodawane do obrazu w scenkach przerywnikowych czarne pasy. Pojawiają się one również w trybie fotograficznym. Niestety przy pewnych nietypowych rozdzielczościach ekranu pasy te potrafią konkretnie zawęzić nasze pole widzenia, a nie po to przecież korzystamy z panoramicznych monitorów. Jeśli i wam to przeszkadza, powinniście zainteresować się modyfikacją nazwaną po prostu Red Dead Redemption 2 ultrawide, multimonitor, FOV mod. Nie tylko usuwa ona wspomniane pasy, ale pozwala również dynamicznie regulować pole widzenia (FOV). Odpowiedni suwak znajdziecie też w opcjach gry.

Sejwy w cenie



Zapisy stanu gry to może nie modyfikacje, ale je również możemy znaleźć na stronach katalogujących typowe mody. I wiecie co? Przeglądając te strony ekipa Kotaku zauważyła, że sejwy są jednymi z najchętniej pobieranych plików. Można się tylko zastanawiać dlaczego tak jest. Z komentarzy niektórych graczy dowiemy się, że najczęściej ukończyli oni już RDR 2 na konsoli i chcą tylko pokręcić się po świecie gry na komputerze. Są też osoby, które nie chcą ponownie "męczyć się" z dość powolnym pierwszym rozdziałem historii. W sumie można ich zrozumieć. Przygoda Arthura ma swoje tempo i przy kolejnym podejściu może się już nieco dłużyć. Cudzy save załatwia temat.

Modów dla Red Dead Redemption II póki co nie ma wiele, ale jak wspomniałem na początku, jesteśmy dopiero tydzień po premierze. Tym bardziej cieszy, że autorzy OpenIV, popularnego narzędzia do edycji gier działających na silniku RAGE, już zdążyli przystosować je do współpracy z grą. Póki co oferowane jest tylko podstawowe wsparcie, ale opcji z każdym miesiącem będzie przybywać, a wraz z nimi zobaczymy pewnie nowe ciekawe modyfikacje. Czekacie?