» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Rockstar mogło być Broadband Studios

sdr napisał 26 kwietnia 2019 o 23:35, komentarze zablokowane
Kilka miesięcy temu Donal Sheil z australijskiego kanału Game Brain przypadkowo natrafił na notatkę prasową Take-Two Interactive z 2000 roku. Dokument nigdy nie został oficjalnie opublikowany, a zawiera bardzo ciekawe informacje.


Donal przygotowywał się do nagrania krótkiego filmu dokumentalnego o historii gry Body Harvest, czyli ostatniego projektu DMA Design przed wydaniem na świat Grand Theft Auto III i przemianowaniem studia na Rockstar North. Okazuje się, że niewiele brakowało abyśmy tej nazwy nigdy nie poznali.

W marcu 2000 roku Take-Two, będące już właścicielem Rockstar Games oraz DMA Design, szykowało się do kolejnego przejęcia. Firma finalizowała właśnie zakup izraelskiego Pixel Broadband Studios i planowała połączenie go z posiadanymi już zespołami pod wspólną nazwą... Broadband Studios. Zgadza się, Rockstar Games nieomal poszło w odstawkę, ale i GTA III mogło wyglądać zupełnie inaczej. PBS byli bowiem autorami innowacyjnego silnika Jive, w oparciu o który gra prawdopodobnie zostałaby zbudowana. Jive obsługiwał wiele platform i kładł spory nacisk na rozgrywkę online.

Do połączenia z Pixel Broadband Studios jednak nie doszło i wkrótce w Take-Two zapadła decyzja o zmianie nazwy DMA Design na Rockstar North oraz rozpoczęciu w Edynburgu prac nad pierwszą trójwymiarową częścią serii GTA. W powyższym filmie opowiada o tym Brian Baglow, pracujący w tamtym czasie w biurze prasowym DMA Design. Polecam materiał kanału Game Brain waszej uwadze.