Nowe Max Payne oraz Max Payne 2: The Fall of Max Payne powstają na autorskim silniku Remedy, Northlight - tym samym, na którym działa Control i będzie działać Alan Wake 2. Docelowymi platformami będą konsole Xbox Series X|S i PS5 oraz komputery PC.
Sam Houser
Byliśmy podekscytowani kiedy nasi starzy przyjaciele z Remedy zaproponowali nam przygotowanie nowych wersji oryginalnych gier Max Payne.
Od lat jesteśmy wielkimi fanami twórczości Remedy i nie możemy się doczekać aż zagramy w te nowe gry.
Tero Virtala
Max Payne zawsze zajmował szczególne miejsce w naszych sercach, tutaj w Remedy, i wiemy że miliony fanów na całym świecie czują tak samo.
Jesteśmy ogromnie podekscytowani ponowną możliwością pracy z naszymi partnerami z Rockstar Games oraz szansą na oddanie raz jeszcze i w nowy sposób historii, akcji i atmosfery oryginalnych gier z serii Max Payne w ręce graczy.
W ramach umowy między studiami, Remedy bierze na siebie produkcję, a Rockstar zapewnia jej finansowanie. Budżet ma nie odstawać od innych projektów AAA fińskiego developera.
Projekt znajduje się aktualnie w fazie koncepcyjnej, więc na premierę będziemy musieli zaczekać prawdopodobnie jeszcze kilka lat.