
ApolloThunder, jeden z użytkowników GTA Forums podlinkował kilka dni temu portfolio Johannesa Mücke, który w 2006 roku pracował przez kilka miesięcy w nieistniejącym już Rockstar Vienna na stanowisku Lead Concept Artist. Zajmował się tam m.in. tworzeniem grafik koncepcyjnych dla Manhunta 2 oraz Max Payne 3 właśnie. Zagadnięty przez ApolloThundera o znalezione w dokumencie grafiki (str. 16), Johannes udzielił interesujących wyjaśnień:
To są pierwsze grafiki koncepcyjne dla Max Payne III. Wykonałem je w 2006 roku kiedy pracowałem dla Rockstar Vienna. Wtedy jeszcze całość była osadzona w Rosji. Gdy R*V zostało zamknięte projekt przeniesiono do Rockstar North, prace rozpoczęto od nowa i tak powstała gra, którą dziś znamy jako MPIII.
Grafiki w portfolio przedstawiają trzy postaci: Borisa, Angela i Butchera, którzy mogli być bohaterami drugoplanowymi gry w pierwszych wersjach scenariusza. Na ostatnim artworku widzimy stojącego w deszczu mężczyznę z dwoma karabinami. Obraz podpisany został "Motocade", co mogło być używanym wewnętrznie kryptonimem, pod którym powstawał ostatni Max Payne.