Strauss Zelnick
Red Dead Online będzie dostępne w grze. Zostało to już zapowiedziane przez Rockstar i powinno być wystarczającym wyrazem naszego stałego zaangażowania w rozwój gry po premierze. Nie rozmawialiśmy natomiast jeszcze o żadnych sposobach monetyzacji, ponieważ nie jest to dla nas najważniejsze, w przeciwieństwie do utrzymania zainteresowania graczy.
W rozmowie poruszony został też temat trybu Battle Royale.
Wykorzystywaliśmy już w przeszłości mechanikę battle royale. Nie wykluczałbym tego, ale każdy rodzaj mechaniki, który miałby pojawić się w grze powinien służyć budowaniu spójnego doświadczenia i skupiać się na graczu. Nikt nie potrzebuje klona Fortnite'a.
Nie można wierzyć, że tylko battle royale jest w stanie zainteresować ludzi szukających rozrywki.
Nie powinniśmy się więc raczej obawiać ani mikrotransakcji, ani że Rockstar postawi w Red Dead Redemption II wyłącznie na jeden rodzaj rozgrywki wieloosobowej. Firma najpewniej spróbuje powielić schemat sprawdzony przy GTA Online - nieinwazyjne DLC oraz różnorodne tryby gry.