» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

L.A. Noire: sprawa upadłego idola

sdr napisał 4 lutego 2011 o 13:18, komentarze zablokowane
Serwis PCMag.com (wtf?) przygotował artykuł wprowadzający nas w szczegóły jednej z misji w L.A. Noire. Zadanie "The Fallen Idol" to sprawa, w której Phelps bada okoliczności wypadku samochodowego z June Ballard, gwiazdą kina klasy B, "w roli głównej". Czego nowego się dowiadujemy z tekstu?

Natalie Shoemaker z PCMag.com twierdzi, że świat gry ogólnie jest otwarty jednak Rockstar stara się trzymać gracza w ryzach linią fabularną, aby unikał strzelania do przypadkowych osób na ulicy (vide GTA). Oczywiście mimo wszystko można to zrobić i nie osaczy nas grupa SWAT, ale musimy liczyć się z innymi konsekwencjami. Jakimi? Nagana? Degradacja? O tym nic więcej.

Cole'owi zawsze towarzyszy partner. Pełni on rolę nie tylko kogoś z kim można pogadać w drodze na miejsce zbrodni, ale również przewodnika. Czasem może trafną uwagą wskazać co dalej. Zakładam, że nie podpowiada cały czas, bo to by psuło zabawę ;) Na miejscu zbrodni mamy do wyboru dwie opcje: przesłuchujemy lub oglądamy ofiary (w zależności od tego czy żyją) lub dokonujemy oględzin samej lokacji zbierając ślady.

Przy przesłuchaniu można korzystać z notatnika zawierającego nasze wcześniejsze spostrzeżenia w danej sprawie. Cole może zadawać pytania zdefiniowane przez twórców gry, jednak aby niektóre z nich zostały odblokowane wcześniej musi pojawić się ku temu powód - musimy np. znaleźć na miejscu interesujący nas przedmiot, abyśmy mogli potem o niego zapytać. Dość logiczne. W trakcie przesłuchania obserwujemy twarz rozmówcy. Mimika zdradza czy kłamie czy nie. Po przesłuchaniu pojawiają się opcje: "wierzę", "wątpię" (wiemy, że osoba kłamie, ale nie mamy dowodu) i "nie wierzę" (możemy udowodnić kłamstwo). Zdobycie ważnej informacji pozwala na pchnięcie śledztwa do przodu i np. przemieszczenie się w inny punkt miasta celem przesłuchania kolejnych osób.

Mimika twarzy bohaterów jest naprawdę świetna. Team Bondi zeskanowało do gry twarze ponad 400 aktorów, więc każda postać posiada indywidualne cechy i grymasy. Idąc ulicą nie widać tego tak dobrze, ale w czasie przesłuchań wszystko ujawnia się w pełnej krasie.

Kulisy L.A. Noire: lokacje i design

sdr napisał 1 lutego 2011 o 12:51, komentarze zablokowane
Ekipa Team Bondi włożyła w produkcję L.A. Noire wiele wysiłku. Teraz chcą podzielić się z nami ciekawostkami ze swojej pracy nad grą. W pierwszym z serii artykułów dowiadujemy się jak przenoszono do wirtualnego świata rzeczywiste lokacje i jak próbowano zachować klimat powojennego Los Angeles.

Aby w grze wszystko wyglądało autentycznie, ekipa designerów australijskiego studia wybrała się na "wycieczkę" do Miasta Aniołów. Odwiedzono liczne budynki, również wyłączone już z użytku, ale ciągle pamiętające lata siedemdziesiąte ubiegłego wieku. Twórcy L.A. Noire wykonali niezliczoną liczbę fotografii, od hoteli po restauracje. Wzięto pod uwagę wszystkie miejsca, które odwiedzimy poznając przygody Cole'a Phelpsa.

Wszystkie zebrane informacje oraz próbki kolorystyki popularnej w ówczesnej Ameryce na pewno odbiją się na wysokim realizmie L.A. Noire. Jeszcze w tym tygodniu kolejne dwie części cyklu zza kulis.

Aktualizacja @ 20:15

Pojawił się właśnie drugi artykuł ukazujący kulisy prac nad L.A. Noire. Tym razem dowiadujemy się jak wyglądała wizyta grafików w największym salonie z kostiumami w Hollywood i jak owe kostiumy przeniesiono do gry. Ciekawostką jest, że liczba kostiumów dostępnych w Western Costume jest tak wielka, że gdyby ułożyć je na ziemi jeden za drugim osiągnęłyby łączną długość ponad 19km!

Kolejna opowiastka o pracy Team Bondi nad L.A. Noire jeszcze w tym tygodniu. Zakładam, że jutro ;)

Aktualizacja @ 2 lutego, 21:00

I kolejny artykuł zza kulis. Dzisiaj ekipa Team Bondi opowiada o rekwizytach w L.A. Noire, czyli wszystkich małych przedmiotach, na które zazwyczaj nie zwracamy uwagi, a które tak współbudują klimat gry. Podobnie jak w przypadku kostiumów deweloperzy i teraz posłużyli się wyposażeniem salonu oferującego przeróżne akcesoria z lat '70.

Nowa oficjalna strona L.A. Noire

sdr napisał 27 stycznia 2011 o 21:52, komentarze zablokowane
Wieczorem została uruchomiona oficjalna strona L.A. Noire w nowej, odświeżonej wersji. Bardziej rozbudowana witryna zawiera teraz również osobne działy poświęcone różnym aspektom produkcji.

Poza dość oczywistą zawartością sekcji Information, News, Videos, dostępny jest dział Features, w którym znajdziemy informacje o postaciach, sprawach rozwiązywanych w grze (w tym kilka nowych obrazów, o których pisałem już wczoraj; zachęcam do obejrzenia ich dzisiaj w wysokiej rozdzielczości, klikajcie poniżej) i ciekawostki zza kulis produkcji. Póki co jest skromnie, ale to będzie się zmieniało w miarę zbliżania się do daty premiery. Równie skromne są działy Social Club oraz Downloads. W pierwszym widnieje na razie tylko informacja o dostępności usługi w L.A. Noire, a z drugiego ściągnąć możemy dostępne już wcześniej tapety i awatary.

Ciało Antonii Maldonado na miejscu zbrodni. Znalezione tutaj wskazówki pomogą odtworzyć przebieg morderstwa.

Pozostałe w galerii: #2, #3, #4, #5, #6.

Na koniec sekcje Pre-order oraz Screens. Pod pierwszą zakładką czeka niespodzianka - box arty gry w wersjach na obie konsole. Jeszcze nie jest pewne czy to finalna wersja, a wszystko w tym względzie może zmienić się tak jak to było z Red Dead Redemption. Sekcja Screens zawiera znane nam już dobrze zrzuty ujawnione do tej pory przez Rockstar.

W tle wszystkich działów zobaczyć można ponadto przewijające się dwa nowe artworki przedstawiające zamordowane kobiety. Pod linkami obejrzycie je w pełnej krasie.

Aktualizacja @ 29 stycznia, 12:45

Na twitterze pojawiła się informacja od Rockstar, że przedstawiona na oficjalnej stronie L.A. Noire okładka gry nie jest wersją ostateczną. Tej finalnej wersji możemy natomiast spodziewać się w kolejnych miesiącach. Sprawa wyjaśniona.

L.A. Noire: prosto z miejsca zbrodni

sdr napisał 26 stycznia 2011 o 19:33, komentarze zablokowane
Niespełna kwadrans temu na Rockstar Newswire pojawiły się nowe screeny z L.A. Noire. Pięć zrzutów możecie oglądać pod powyższym linkiem.

Jest to również pierwsza z pięciu paczek screenów jakie zostaną opublikowane na przestrzeni nadchodzących tygodni. Na razie nie zamieszczam ich na Rockstar98, ponieważ wersja obrazków w wysokiej rozdzielczości została zapowiedziana dopiero na jutro. Tak samo w dniu jutrzejszym mamy poznać oficjalną stronę L.A. Noire w nowej odsłonie.

Oficjalnie: L.A. Noire w sklepach 20 maja!

sdr napisał 24 stycznia 2011 o 16:33, komentarze zablokowane
Na Rockstar Newswire właśnie pojawiła się oficjalnie data premiery L.A. Noire. Ogłoszenie potwierdza to czego dowiedzieliśmy się z sobotniego wycieku.

Gra ukaże się na PlayStation 3 oraz Xbox 360 17 maja (wtorek) w Ameryce Północnej, a trzy dni później - 20 maja w Europie. Zakładam, że w ten sam piątek przygody detektywa Phelpsa staną się osiągalne również dla graczy w naszym kraju.

Z kolei na południe dnia dzisiejszego (za jakieś 90 minut naszego czasu) zaplanowane zostało... ujawnienie drugiego trailera L.A. Noire. Czekajcie więc spokojnie, bo wieczór zapowiada się przyjemnie. I w HD! ;)

Aktualizacja @ 18:50

Jest już nowy zwiastun! Obejrzeć go możecie tutaj.

Aktualizacja @ 25 stycznia, 15:19

L.A. Noire pojawiło się dziś w katalogu zapowiedzi firmy Cenega Poland. Potwierdzeniem tego faktu jest oficjalny komunikat prasowy opublikowany przez wydawcę. Teraz pozostaje tylko czekać na rozpoczęcie przedsprzedaży :)