» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Take-Two: podsumowanie roku

sdr napisał 25 maja 2011 o 13:15, komentarze zablokowane
W dniu wczorajszym odbyło się doroczne spotkanie inwestorów Take-Two Interactive, na którym firma podsumowała mijający rok fiskalny i przekazała kilka ważnych ogłoszeń.

Po pierwsze i chyba najważniejsze z naszego punktu widzenia, dowiadujemy się, że przedłużono umowę z Rockstar Games. Konkretniej, bracia Sam i Dan Houser oraz Leslie Benzies z Rockstar North podpisali nowe porozumienie wydawnicze z Take2 na zasadach zbliżonych do dotychczasowych. Co prawda wcześniejsza umowa wygasnąć miała dopiero w przyszłym roku, ale jak widać współpraca układa się na tyle dobrze, że panowie postanowili załatwić formalności już teraz i to podpisując umowę bezterminową. Dla nas to bardzo dobra wiadomość, bowiem zabezpieczone zostały plany wydania kolejnych gier Gwiazd Rocka.

No właśnie, a jak to jest z tymi nowymi grami? Obecnie czekamy na dwa zapowiedziane już tytuły: Max Payne 3 oraz Agent. O nowych przygodach Maksa wiemy już całkiem sporo i prawdopodobnie dowiemy się jeszcze więcej pod koniec bieżącego roku, o ile Rockstar faktycznie planuje premierę na wiosnę 2012. Na temat Agenta póki co cisza. Brak jakichkolwiek wieści od czasu oficjalnej zapowiedzi. Wczorajsza konferencja niestety nie zmienia wiele w kwestii obu gier. Dostajemy kolejne zapewnienie, że obie gry są w trakcie produkcji i mają się dobrze. Poza tym żadnych konkretnych obietnic, ani dat. Być może dowiemy się czegoś więcej w trakcie zbliżających się targów E3 - o ile Rockstar wzorem ubiegłego roku nie zrezygnuje z uczestnictwa w nich.

Zarząd Take2 wydaje się być bardzo zadowolony z pierwszych wyników L.A. Noire. Gra sprzedaje się wyśmienicie (również w Polsce, co potwierdzają m.in. ostatnie notowania topowych gier w Empiku), nic więc dziwnego, że wydawca chętnie widziałby jakieś kontynuacje tytułu.


Strauss Zelnick

Nie mamy powodów by nie wierzyć, że L.A. Noire jest kolejną silną marką dla firmy.


Widzimy ją jako nową potężną markę.




To tylko suche słowa, ale nie powinno nikogo dziwić zainteresowanie Take-Two ewentualnym sequelem L.A. Noire. A może sequelami?

Dobrze trzyma się również Red Dead Redemption, które osiągnęło ostatnio pułap 8,5 mln sprzedanych egzemplarzy. Wzrost nie jest już niestety tak wyraźny jak jeszcze kilka miesięcy temu, ale cieszy fakt, że gra ciągle znajduje nowych nabywców. Oby tak dalej.

L.A. Noire 2 za mniej niż pięć lat

sdr napisał 23 maja 2011 o 17:42, komentarze zablokowane
Graliście już w L.A. Noire? Podobało się? Chcecie więcej? To dobrze się składa, bo ekipa Team Bondi już myśli o kontynuacji.


Brendan McNamara

Technologia Motion Scan działa, jest dopracowana i można ją wykorzystać uzyskując natychmiastowe rezultaty. Stworzyliśmy wiele nowych narzędzi przy L.A. Noire, więc myślę, że ta faza przygotowawcza będzie teraz krótsza. Nie da się skrócić czasu poświęconego na pisanie scenariusza, ale zdecydowanie cały deweloping można wykonać w czasie krótszym, niż pięć lat. Zaczęliśmy już również pracować nad technologią pozwalającą na rejestrowanie ruchów całego ciała aktorów.


Patrząc globalnie na gry wideo widać, że większość wirtualnych postaci przypomina kartonowe makiety, które dzierżą wielkie spluwy i rzucają jedno-wersowe teksty. Uwiarygodnienie i uczłowieczenie naszych bohaterów było dla nas jednym z najważniejszych zadań przy tworzeniu tej gry.


-- tłumaczenie wg. ppe.pl.




Oczywiście powyższych słów szefa australijskiego studio nie można traktować jako oficjalnej zapowiedzi gry. Niemniej możemy być pewni, że kiedy już zapowiedź taka się pojawi nie będziemy musieli czekać na premierę kolejnych pięciu lat.

Tymczasem sprawdźcie też wizję Stephena Lambrechtsa z IGNu, który wyobraża sobie jakby mogła wyglądać kolejna część L.A. Noire. Tekst z jajem ;)

L.A. Noire rządzi w Wielkiej Brytanii

sdr napisał 23 maja 2011 o 17:13, komentarze zablokowane
Pierwszy weekend po premierze L.A. Noire już za nami. Jak najnowsze dziecko Rockstar radzi sobie na najważniejszym europejskim rynku, Wyspach Brytyjskich?

Okazuje się, że bardzo dobrze. Przygody Cole'a Phelpsa z miejsca wskoczyły na szczyt zestawienia. Jeśli zaś chodzi o rozkład popularności na platformach to zdecydowanie przoduje wersja na Xboksa 360 (58% wszystkich sprzedanych egzemplarzy). Jak widać wydanie L.A. Noire na obydwie konsole opłaciło się.

Na deser jeszcze dwie recenzje, tym razem polskie. Rodzimym serwisom udało się wreszcie dogonić zagranicznych kolegów z branży. Niestety oceny nie są tak wysokie jakby się mogło wydawać.


Gry-OnLine.pl

Cieszy mnie niezmiernie, że dziś powstają takie produkcje i że czołowi wydawcy nie boją się w nie zainwestować. Debiutanckie dzieło firmy Team Bondi to mała perełka, w którą po prostu grzech nie zagrać. Sięgnijcie po nią koniecznie, nie zawiedziecie się.


Ocena: 9,0. Przeczytaj całą recenzję.





Gram.pl

Fabuła, filmiki i klimat świetne. Zawiodłem się niestety na tym, że w mieście nie da się robić nic sensownego na dłuższą metę. Tak sobie myślę, że gdyby dodać najlepsze elementy L.A. Noire do sandboksowego trybu GTA 4 mielibyśmy grę genialną.


Ocena: 8,8. Przeczytaj całą recenzję.


Na której konsoli L.A. Noire wygląda lepiej?

sdr napisał 22 maja 2011 o 13:07, komentarze zablokowane
Doczekaliśmy się pierwszego porównania grafiki L.A. Noire na obu konsolach. Klip ukazujący różnice został przygotowany przez redakcję GameTrailers.

Na której konsoli L.A. Noire wygląda lepiej?

Na pierwszy rzut oka obie wersje niczym się nie różnią. I dobrze. Jeśli jednak przyjrzymy się bliżej zauważymy, że na PlayStation 3 oświetlenie jest trochę lepsze i niektóre tekstury wyraźniejsze. Dotyczy to głównie obiektów z dalszego planu. Nie ma się jednak co dziwić. Team Bondi nigdy nie ukrywało, że to właśnie PS3 jest tu wiodącą platformą. Z drugiej strony w trakcie regularnej rozgrywki różnice te nie rzucają się jakoś specjalnie w oczy.

Jeszcze na marginesie krótka informacja dla osób zainteresowanych opowiadaniami L.A. Noire: The Collected Stories. Wygląda na to, że zaprzestano bezpłatnych wydań kolejnych historii z tego cyklu. Linki do wszystkich odcinków znajdziecie na oficjalnej stronie gry, a pozostałe dwa opowiadania przeczytacie jedynie w ebooku, który zostanie wydany 6 czerwca.

Pierwsza łatka dla L.A. Noire do pobrania

sdr napisał 21 maja 2011 o 18:51, komentarze zablokowane
Konsole obecnej generacji to skomplikowane maszyny, więc nie zawsze wszystko działa jakby się chciało. Nawet w L.A. Noire. Dla tych, którzy mają problemy Rockstar wypuszcza pierwszego patcha.

Łata oznaczona numerem 1.00 przynosi kilka drobnych usprawnień:


  • Poprawione błędy w sklepie, m.in. problemy z weryfikacją wieku przy zakupie DLC.

  • Poprawione niewielkie błędy w gamplayu i grafice.

  • Poprawione kilka mniejszych błędów w fabule/celach/rozmowach.

  • Usprawniono śledzenie statystyk oraz integrację z Social Clubem.



Patch będzie czekał na Was przy kolejnym logowaniu do PSN/XBL.