» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Premiera: The Trilogy - The Definitive Edition

sdr napisał 11 listopada 2021 o 16:20, komentarze zablokowane
Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition zadebiutowało dzisiaj na PlayStation 4, PlayStation 5, Xboksie One, Xboksie Series X|S, Nintendo Switch oraz komputerach PC. Możemy już ogrywać w nowej oprawie graficznej kultowe tytuły, na których wielu z nas się wychowało.


Kolekcja trafiła do sprzedaży póki co tylko w wersji cyfrowej. Na wydanie pudełkowe dla wybranych konsol przyjdzie nam poczekać do 7 grudnia, a w pierwszej połowie przyszłego roku zagramy również na urządzeniach mobilnych z systemami iOS i Android.


Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition pojawia się z całym wachlarzem ulepszeń, m.in. sterowaniem wzorowanym na GTA V; graficznych i środowiskowych poprawek, w tym teksturami w wyższej rozdzielczości, poprawionym oświetleniem i efektami pogodowymi oraz mnóstwem innych nowości, przenosząc klasyczne miasta Liberty City, Vice City i San Andreas na najnowsze platformy.


Wszystkie trzy gry wchodzące w skład Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition zawierają ulepszenia zaprojektowane pod kątem konkretnych platform, np. przybliżanie i przesuwanie obrazu oraz obsługa menu panelem dotykowym, a także celowanie Gyro na Nintendo Switch, wsparcie rozdzielczości 4K na systemach PlayStation 5 i Xbox Series X z płynnością sięgającą 60 klatek na sekundę oraz obsługę NVIDIA DLSS na PC.




Jak to jest zrobione?



Na okazję dzisiejszej premiery w serwisach branżowych pojawiły się artykuły, w których Rich Rosado z Rockstar Games opowiada o procesie powstawania remasterów. Na łamach The Gamer oraz USA Today możemy poczytać o tym z jakimi wyzwaniami twórcy musieli się zmierzyć, aby gry mogły dziś wylądować na naszych dyskach.

Poprawki w drodze



Thomas Williamson stojący na czele studia Grove Street Games odpowiedzialnego za powstanie GTA: The Trilogy - The Definitive Edition, podziękował dzisiaj na Twitterze wszystkim graczom czekającym na owoc pracy jego zespołu. Jednocześnie zapewnił, że już pracują nad poprawkami.


To miłe widzieć graczy cieszących się tym co dla nich stworzyliśmy. (...) Dzisiaj świętujemy debiut naszego monumentalnego projektu, jednocześnie pracując nad aktualizacjami. :-)




To chyba dobrze, bo odbiór odświeżonych wersji GTA III, Vice City i San Andreas wydaje się raczej mocno mieszany, szczególnie wśród najzagorzalszych fanów serii. O ile wygląd świata we wszystkich trzech grach jest oceniany raczej pozytywnie, o tyle metamorfoza części postaci zbiera wiele negatywnych komentarzy. Pojawia się też sporo zastrzeżeń co do błędów w misjach i pomniejszych problemów technicznych. Jest co poprawiać, więc miejmy nadzieję, że faktycznie prace nad trylogią będą trwały i przynajmniej największe niedociągnięcia zostaną skorygowane.

355 milionów GTA w naszych domach

sdr napisał 7 listopada 2021 o 13:01, komentarze zablokowane
Na kilka dni przed premierą GTA: The Trilogy - The Definitive Edition Take-Two zaprezentowało najnowszy raport finansowy. Sporo miejsca poświęcono w nim osiągnięciom hitowej serii.

Take-Two Interactive

Kolejne rekordy sprzedaży Grand Theft Auto V już na mało kim robią wrażenie. Gra regularnie przekracza kolejne progi, a ostatni z nich wyznacza liczba 155 milionów egzemplarzy. Brawo.

Wynik doprawdy imponujący, ale ogrom sukcesu widać jeszcze wyraźniej, gdy zestawimy go z całkowitą sprzedażą całej serii GTA. Ta natomiast na przestrzeni ponad dwóch dekad rozeszła się na różnych platformach w oszałamiającej liczbie 355 milionów sztuk.

Dziś Grand Theft Auto jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych franczyz w świecie elektronicznej rozrywki i zdaje się, że jesteśmy jeszcze bardzo daleko końca tego fenomenu.

W GTA: San Andreas zagramy w VR

sdr napisał 29 października 2021 o 12:20, komentarze zablokowane
Grand Theft Auto: San Andreas zostanie wydane w wersji przeznaczonej na gogle wirtualnej rzeczywistości Oculus Quest 2. Taką informację ujawniono podczas organizowanej dzisiaj przez Facebooka konferencji Connect 2021.

Facebook Connect 2021 - zapowiedź GTA: San Andreas

Póki co nie wiemy wiele na temat nowego wcielenia przygód CJ-a. Na oficjalnej stronie Oculusa podano jedynie kilka ogólników.


Dziś w czasie Connect ogłosiliśmy, że klasyk Rockstar Games - Grand Theft Auto: San Andreas powstaje w wersji na Quest 2. Poznaj Los Santos, San Fierro i Las Venturas z nowej perspektywy, gdy doświadczysz (ponownie lub po raz pierwszy) jednego z najbardziej kultowych otwartych światów wśród gier. To projekt tworzony od wielu lat i nie możemy się doczekać, aby Ci go pokazać.




Nie jest jeszcze znana data premiery. Nie wiemy też czy edycja VR powstaje na bazie oryginału, czy wersji na Unreal Engine. Ba, nawet brak oficjalnego komunikatu ze strony Rockstar. Trzeba jednak przyznać, że utrzymanie tego w tajemnicy wyszło im znacznie lepiej niż w przypadku remasterów ;)

Warto też przypomnieć, że GTA: San Andreas nie będzie pierwszym tytułem Rockstar zrealizowanym z myślą o wirtualnej rzeczywistości. Blisko cztery lata temu mogliśmy już zagrać w L.A. Noire: The VR Case Files. Jest to pakiet spraw wybranych z oryginalnego L.A. Noire i przystosowanych do zabawy w goglach.

Z kolei ostatni raz o VR w kontekście Rockstar słyszeliśmy w ubiegłym roku kiedy to studio Video Games Deluxe odpowiedzialne właśnie za The VR Case Files ogłosiło rozpoczęcie prac nad kolejnym dużym projektem w otwartym świecie. Czyżby to było GTA: San Andreas?

GTA: The Trilogy z premierą 11 listopada

sdr napisał 22 października 2021 o 23:53, komentarze zablokowane
GTA: The Trilogy - The Definitive Edition trafi do sprzedaży już w przyszłym miesiącu. A tymczasem Rockstar ujawnia na zwiastunie jak odświeżone gry będą wyglądały.


Wraz ze zwiastunem uruchomiona została także oficjalna strona, na której możemy zobaczyć kilka screenów i złożyć zamówienie przedpremierowe. Za komplet gier w wersji na Xboksy, PS4 i PC (ceny dla PS5 i Switcha nie są podane) trzeba będzie zapłacić 269 zł, a co dostaniemy w zamian?


  • ulepszoną oprawę graficzną,

  • sterowanie i celowanie inspirowane GTA V,

  • wsparcie dla 4K60fps na XSX i PS5, żyroskopu i ekranu dotykowego na Switchu oraz DLSS na PC,

  • zupełnie nowy system oświetlenia,

  • ładniejsze cienie, odbicia, wodę i efekty pogodowe,

  • ulepszone, wygładzone modele postaci i pojazdów,

  • tekstury budynków, broni, dróg i wnętrz w wysokiej rozdzielczości,

  • całkiem nową roślinność,

  • zwiększoną odległość rysowania obiektów,

  • koła wyboru broni i radiostacji,

  • usprawnioną mini-mapę z nawigacją,

  • opcję szybkiego restartu nieudanej misji,

  • nowe osiągnięcia do odblokowania,

  • polską kinową lokalizację.



Nad Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition pod okiem Rockstar pracowało studio Grove Street Games, które dało klasykom nowe życie przenosząc je na popularny silnik Unreal Engine.

Jeśli jeszcze nie jesteście przekonani czy warto wyłożyć kasę na starą-nową trylogię, wkrótce będziecie mogli wypróbować przynajmniej jedną z trzech gier za darmo. San Andreas w dniu premiery trafi do oferty Xbox Game Pass. Z kolei w GTA III zagrają 7 grudnia subskrybenci PlayStation Now.

Remastery w drodze

sdr napisał 8 października 2021 o 23:03, komentarze zablokowane
No i jest. Koniec plotek, koniec domysłów - przynajmniej w tym temacie. Rockstar ujawnia dzisiaj oficjalnie Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition!


Wciąż nie zdradzono dokładnej daty premiery, ale wiemy na pewno, że kolekcja zostanie wydana już niedługo. Jeszcze w tym roku klasyków po liftingu doświadczą gracze na PS5, PS4, Xboksach Series X|S i One, Nintendo Switch oraz na pecetach. W pierwszej połowie przyszłego roku gier będzie można spróbować także na iOS i Androidzie.


Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition we wszystkich trzech grach wprowadza szeroki wachlarz ulepszeń graficznych oraz współczesnych usprawnień rozgrywki, zachowując jednocześnie klasyczny wygląd i atmosferę oryginałów.




Warto w tym miejscu zwrócić uwagę, że Rockstar chce jednocześnie wycofać ze sprzedaży dotychczasowe wersje GTA III, Vice City i San Andreas, a cały proces ma ruszyć już w przyszłym tygodniu. Jeśli więc jakimś cudem jeszcze nie macie tych gier, a chcielibyście zaopatrzyć się w oryginalne klasyki, najbliższe dni mogą być do tego ostatnią okazją.

Not going anywhere



To jednak nie koniec uroczystych obchodów 20-lecia pierwszego trójwymiarowego Grand Theft Auto. Trochę nowej, okolicznościowej zawartości trafi również do GTA Online. Otrzymamy m.in. przygotowane na tę okazję ubrania i oznaczenia pojazdów. Pojawią się też specjalne wydarzenia w świecie gry. Z kolei zimowa aktualizacja przyniesie spotkanie z tajemniczymi "starymi znajomymi", którym pomożemy rozwinąć jakiś "legalny biznes". Że co?!