Rockstar się ściga
Jak donosi Rockstar Informer, grupa pracowników szkockiego studia Rockstar North to zapaleni pasjonaci sportów motorowych. Nie ograniczają się oni jednak do oglądania wyścigów, ale sami biorą w nich udział. Założyli własną drużynę, którą nazwali Viken Motorsport, kupili samochody i startują w różnego rodzaju zawodach. Ostatnio odwiedzili m.in. niemiecki tor Nürburgring, gdzie wzięli udział w tamtejszym wyścigu 24-godzinnym i nawet zwyciężyli w swojej klasie.
Drużyna Viken Motorsport jeździ samochodami marki BMW i jak na ekipę wywodzącą się z Rockstar przystało, przyozdabia swoje maszyny emblematami marek znanych z własnych gier. Na karoserii i kombinezonach dostrzeżemy więc znajome logotypy Pisswassera, RON, Atomica, czy Ubermachta.
Letnia wyprzedaż na Steamie
Przeceny w katalogu Rockstar sięgają 70%. Z najwyższym opustem nabędziemy oczywiście starsze tytuły, ale sporo można zaoszczędzić również na Red Dead Redemption II. Jeśli ktoś jeszcze nie grał.
Wyprzedaż potrwa do 7 lipca.
Rockstar inwestuje w Broadwick
Broadwick, bo o tej firmie mowa, swoją główną siedzibę ma w Londynie i zajmuje się organizacją imprez oraz festiwali muzycznych. Jednymi z ważniejszych miejscówek prowadzonych przez Broadwick są Printworks London utworzone we wnętrzach starej drukarni oraz Drumsheds London mieszczące nawet 10 tysięcy osób, co czyni to miejsce największym tego typu w mieście.
Niestety szczegóły transakcji nie są znane. Ze strony Rockstar nie pojawiło się żadne oświadczenie, z którego można by się dowiedzieć jakie plany wobec Broadwick ma studio. Możemy jedynie zgadywać, że we wnętrzach należących do Broadwick mogłyby być organizowane wydarzenia promujące gry Rockstar.
Ramię w ramię
Z artykułu opublikowanego na łamach serwisu For The Win dowiadujemy się, że londyńskie studio Rockstar przez około rok pracowało nad trybem kooperacyjnym dla Max Payne 3. Ostatecznie jednak pomysł zarzucono na korzyść gry przez sieć.
Max Payne 3 miał otrzymać kooperacyjny prolog. Wcielając się w postacie Maksa i jednego z jego partnerów z Nowego Jorku, mieliśmy przedzierać się z użyciem bullet time'u przez uliczki miasta, cmentarz, kanał Panamski, itp. Były to zmodyfikowane mapy znane z trybu dla jednego gracza.
Część stworzonych wówczas map została wykorzystana w trybie fabularnym, a niektóre przepadły, m.in. południowoamerykańska kopalnia diamentów, czy kryjówka tajemniczego kultu.
Jednym z największych problemów przed jakimi stanęli twórcy co-op'a było przystosowanie mechaniki spowalniania czasu do dwóch graczy.
Główny projektant z Londynu musiał się naprawdę wykazać wyobraźnią, aby rozwiązać ten podwójny problem - jak uniknąć wciągania jednego gracza w spowolnienie wywołane przez drugiego, niebędącego nawet w zasięgu wzroku, a jednocześnie zapewniając temu drugiemu oczekiwany efekt ze wszystkimi jego korzyściami.
Ostatecznie problem udało się rozwiązać z wykorzystaniem koncepcji łańcucha pola widzenia. Sprytny mechanizm zachował się dzięki implementacji w trybie sieciowym.
Nie przetrwała za to kampania kooperacyjna. Był to cios dla pracującego nad nią zespołu, ale zdaniem informatora FTW, decyzja była dobra.
Myślę, że coś takiego mogłoby się sprawdzić w przypadku Maksa Payne'a, ale trzeba by raczej zbudować grę wokół takiego trybu, zamiast próbować dodać go do gry z założenia singlowej.
Cóż, może kiedyś jeszcze Rockstar powróci do tego pomysłu. W świetle zapowiedzi wydania nowych wersji dwóch pierwszych części serii, wszystko wydaje się możliwe.
Wiosna, wiosna, wyprzedaż
Jeśli jeszcze brakuje wam w kolekcji którejś z gier z portfolio Wielkiej Gwiazdy, teraz może być dobry moment na nadrobienie zaległości.
- 50% zniżki na Red Dead Redemption II.
- 50% zniżki na Grand Theft Auto V.
- 50% zniżki na Grand Theft Auto IV.
- 50% zniżki na L.A. Noire.
- 50% zniżki na Max Payne 3.
- 50% zniżki na Bully: Scholarship Edition.
- 33% zniżki na GTA: The Trilogy na PC.
- 40% zniżki na wybrane gadżety i ubrania.