» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Not so Saint Denis

sdr napisał 28 czerwca 2022 o 23:45, komentarze zablokowane
Jak smakuje samogon, gdy zabraknie nam zacieru? Z pewnością lepiej niż ochłapy po czerwcowych atrakcjach w Red Dead Online.

Red Dead Online - Saint Denis

Poza bonusami obowiązującymi przez cały czerwiec, poniższe będą aktywne do następnego poniedziałku.

Premie i zniżki (tylko 28 czerwca - 4 lipca)




  • 2x PD w ekstremalnej serii w Saint Denis.

  • Płaszcz strzelca i zdobiony pas na broń rewolwerowca za logowanie w grze.

  • 40% zniżki na wybrane płaszcze dla bimbrowników, którzy osiągnęli co najmniej 5 rangę.

Wrogie nastawienie

sdr napisał 21 czerwca 2022 o 19:14, komentarze zablokowane
Za nami już połowa tych słabych czerwcowych premii w Red Dead Online. Niestety reszta miesiąca wcale nie będzie lepsza.

Red Dead Online - Wróg publiczny

Poza bonusami obowiązującymi przez cały czerwiec, poniższe będą aktywne do następnego poniedziałku.

Premie i zniżki (tylko 21-27 czerwca)




  • 2x PD w ekstremalnej serii Wroga publicznego.

  • Spodnie do smokingu lub spodnie McCrum oraz buty dumnego kaznodziei za logowanie.

  • 40% zniżki na przedmiot bimbrownika z uznanej lub renomowanej rangi dla bimbrowników z co najmniej 20 rangi za ukończenie bimbrowniczej misji sprzedaży.

Fuszerka

sdr napisał 14 czerwca 2022 o 14:10, komentarze zablokowane
Panie, kto to panu tak... - można by zapytać patrząc na stan Red Dead Online od początku roku. Czy da się to jeszcze naprawić?

Red Dead Online - Kraina możliwości

Poza bonusami obowiązującymi przez cały czerwiec, poniższe będą aktywne do następnego poniedziałku.

Premie i zniżki (tylko 14-20 czerwca)




  • 2x PD w ekstremalnej serii zawodowca.

  • Francuska koszula wieczorowa lub koszula Iniesta oraz wykwintna kamizelka za logowanie.

  • 5 sztabek zniżki na dowolne ulepszenie wystroju baru bimbrowniczego za ukończenie misji Zniszczona przez żal.

Niezaspokojone pragnienie

sdr napisał 7 czerwca 2022 o 23:12, skomentowano 1 raz (zablokowane)
Pierwszy tydzień czerwca już prawie za nami, a nowy miesiąc "atrakcji" w Red Dead Online zaczynamy dopiero dziś. Czy to opóźnienie wynika z niespodziewanej zapowiedzi nowej zawartości? Nic z tego.

Red Dead Online - Bimbrownicy

Premie




  • 2x RDO$ i PD w misjach sprzedaży bimbru.

  • 3x RDO$ i PD w bimbrowniczych misjach fabularnych.

  • 2x więcej RDO$, złota i PD i więcej Kapitału w zleceniach Krwawej forsy.

  • 50% więcej RDO$ i PD dla członków band w misjach i wydarzeniach w grze swobodnej.

  • Wariant kapelusza z aligatora za zwycięstwo w trzech meczach wyróżnionej serii w jednym tygodniu.

  • Wariant kapelusza Manteca za ukończenie pięciu misji sprzedaży bimbru w jednym tygodniu.

  • Wariant butów Lui za ukończenie dwóch Przestępstw oraz dwóch Okazji Krwawej forsy w jednym tygodniu.



Zniżki




  • 40% zniżki na bar bimbrowniczy.

  • 50% zniżki na przenosiny bimbrowni.

  • 50% zniżki na zdjęcia w barze.

  • 30% zniżki na podstawowy zacier.

  • 30% zniżki na stroje bimbrownika.

  • 75% zniżki na strój Schefield.

  • 30% zniżki na kamizelki.

  • 40% zniżki na koszule i gorsety.

  • 40% zniżki na łuki.

  • 30% zniżki na konie Criollo i Tinker.



Dodatkowo, logując się w grze każdego tygodnia między 7 czerwca a 4 lipca, otrzymamy kolejne elementy stroju inspirowanego pomysłem Tareeky'ego z subreddita Red Dead Fashion.

Premie i zniżki (tylko 7-13 czerwca)




  • 2x PD w ekstremalnej serii w Nowym Austin.

  • Kapelusz włóczęgi i wąska chusta za logowanie.

  • 100 RDO$ za zniszczenie pięciu blokad drogowych ustawionych przez agentów rządowych.

Ramię w ramię

sdr napisał 5 czerwca 2022 o 01:46, komentarze zablokowane
Sporo czasu w Max Payne 3 spędzamy u boku Raula Passosa. Aż prosi się żeby wykorzystać tę postać bardziej, np. pozwalając wcielić się w nią drugiemu graczowi. Okazuje się, że tak właśnie mogło być.

Max Payne 3 - Raul i Max na stadionie

Z artykułu opublikowanego na łamach serwisu For The Win dowiadujemy się, że londyńskie studio Rockstar przez około rok pracowało nad trybem kooperacyjnym dla Max Payne 3. Ostatecznie jednak pomysł zarzucono na korzyść gry przez sieć.


Max Payne 3 miał otrzymać kooperacyjny prolog. Wcielając się w postacie Maksa i jednego z jego partnerów z Nowego Jorku, mieliśmy przedzierać się z użyciem bullet time'u przez uliczki miasta, cmentarz, kanał Panamski, itp. Były to zmodyfikowane mapy znane z trybu dla jednego gracza.




Część stworzonych wówczas map została wykorzystana w trybie fabularnym, a niektóre przepadły, m.in. południowoamerykańska kopalnia diamentów, czy kryjówka tajemniczego kultu.

Jednym z największych problemów przed jakimi stanęli twórcy co-op'a było przystosowanie mechaniki spowalniania czasu do dwóch graczy.


Główny projektant z Londynu musiał się naprawdę wykazać wyobraźnią, aby rozwiązać ten podwójny problem - jak uniknąć wciągania jednego gracza w spowolnienie wywołane przez drugiego, niebędącego nawet w zasięgu wzroku, a jednocześnie zapewniając temu drugiemu oczekiwany efekt ze wszystkimi jego korzyściami.




Ostatecznie problem udało się rozwiązać z wykorzystaniem koncepcji łańcucha pola widzenia. Sprytny mechanizm zachował się dzięki implementacji w trybie sieciowym.

Nie przetrwała za to kampania kooperacyjna. Był to cios dla pracującego nad nią zespołu, ale zdaniem informatora FTW, decyzja była dobra.


Myślę, że coś takiego mogłoby się sprawdzić w przypadku Maksa Payne'a, ale trzeba by raczej zbudować grę wokół takiego trybu, zamiast próbować dodać go do gry z założenia singlowej.




Cóż, może kiedyś jeszcze Rockstar powróci do tego pomysłu. W świetle zapowiedzi wydania nowych wersji dwóch pierwszych części serii, wszystko wydaje się możliwe.