Ogłoszenie dotyczy stanowiska dla osoby, która będzie pracowała nad efektami wizualnymi. Co jednak najciekawsze, w opisie znajdziemy przykłady zastosowania takich efektów.
Pomagamy tchnąć więcej życia w środowisko, postaci, bronie, pojazdy i inne. Efekty wizualne pogłębiają immersję gracza w wiarygodnym świecie, od efektów otoczenia takich jak insekty wokół gracza i deszcz ściekający z dachów budynków, po niszczycielskie zdarzenia o wielkiej skali takie jak walące się wieżowce.
Kontrolujemy rozległe sieci danych napędzających wielkie systemy. Nasza technologia wiąże cały świat; wystrzelone pociski zostawiają ślady, przedmioty brudzą się w błocie, pojazdy wznoszą tumany kurzu, zostawiają za sobą obłoki spalin i kruszą ściany przy zderzeniu.
Część z tych efektów naturalnie znamy już z gier Rockstar, ale niektóre mogą wskazywać w jakim kierunku studio chce pójść w przyszłości. Chodzi oczywiście o ulepszoną destrukcję otoczenia. Możliwość rozbijania samochodami mniejszych konstrukcji albo wysadzania w powietrze całych budynków? Czemu nie. Do tej pory takie rzeczy pojawiały się tylko w oskryptowanych sekwencjach.