» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Będzie dziwnie w Red Dead Online

sdr napisał 29 listopada 2020 o 13:20, komentarze zablokowane
Dobrze nam już znane trio producentów z Rockstar odpowiedzialnych za Red Dead Online kolejny raz zasiadło do rozmowy z mediami, aby opowiedzieć o swojej wizji gry.

Wyobrażenie jednorożca w RDR 2 - u/SausageMeDotCom

Wywiad ukazał się na początku tygodnia na łamach serwisu GamesRadar. Katie Pica, Scott Butchard i Tarek Hamad jak mantrę zdają się powtarzać przed każdą większą aktualizacją jak ważne dla nich jest, aby gra dawała wszystkim możliwość zanurzenia się w wykreowanym przez studio świecie i jak bardzo cieszą się, że gracze tak świetnie się w tym odnajdują. No i fajnie, ale może jakieś konkrety?

Konkretów jak zwykle przy takich rozmowach jest niewiele albo nie ma ich wcale. A nawet jak już są to często nie nastrajają pozytywnie, tak jak tym razem. Pica i Hamad przyznali się, że mają zapędy do zgłębiania nadnaturalnej strony Red Dead Online.


Katie Pica

Chcemy zacząć od solidnych podstaw, ale myślimy, że z czasem moglibyśmy dodać kilka doświadczeń, które zakrzywiają rzeczywistość lub kwestionują perspektywy. Dobrym tego przykładem są badania nad witalizmem, które pozwalają graczom zmienić się w zwierzęta.




O tak.


Tarek Hamad

W Red Dead Redemption 2 gracze mieli już styczność z tajemniczymi, ezoterycznymi zjawiskami skrytymi w świecie gry. Chcielibyśmy ewentualnie powtórzyć to w trybie sieciowym, ale w sposób, który będzie miał sens. Okolicznościowe wydarzenia dają nam ku temu okazję, a reakcja społeczności jest naprawdę dobra.




Cóż, z pewnością specjalne tryby halloweenowe mają swoje grono zadowolonych odbiorców, ale miejmy nadzieję, że pozostaną tylko ciekawostką. Mimo wszystko dobrze by było gdyby twórcy skupili się w pierwszej kolejności na zapewnieniu graczom pełnego wachlarza aktywności tradycyjnie kojarzonych z Dzikim Zachodem. Na udziwnienia przyjdzie czas później.