Co zrobimy, gdy już je spotkamy to nasza rzecz. Jak zwykle możemy pobrać próbkę i przekazać ją Harriet albo zabić misia i sprzedać jego skórę Gusowi, który z kolei przygotuje dla nas stylowy płaszcz. Jeśli zdecydujemy się przelać krew, dodatkowo odblokujemy u Macmillana nowe, niedźwiedzie zestawy odzieży.
Natomiast panna Davenport zdołała połączyć się z duszą kolejnego dzikiego gatunku. Tym razem jednak, aby doświadczyć życia z ciele królika będziemy musieli wyłożyć na stół złoto. Sporo złota.
Nagrody
- Darmowa mapa skarbów dla posiadaczy przepustki bandyty.
- Darmowy kapelusz (do 15. rangi) za ukończenie misji legendarnego niedźwiedzia Owiza lub rudawego.
- Darmowy płaszcz z katalogu za zakup płaszcza ze skóry legendarnego niedźwiedzia u Gusa.
- 50% zniżki na przedmiot przyrodnika uznanej lub wyższej rangi za skorzystanie z broszury badań nad witalizmem królika.
Zniżki
- 40% zniżki na zaawansowany aparat.
- 40% zniżki na wszystkie kamizelki.
- 40% zniżki na wszystkie koszule.