» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

The Heat of Max Payne

sdr napisał 12 marca 2023 o 03:00, komentarze zablokowane
Na premierę trzeciej części serii Max Payne musieliśmy czekać niemal 9 lat. Gra powstawała w bólach, ale ostatecznie okazała się godnym domknięciem trylogii. Tyle że... wcale nie miała nim być.


Trudno powiedzieć czy Rockstar w ogóle myśli o kontynuowaniu historii Maksa. Absolutnie się na to nie zanosi, a jedyne na co możemy liczyć w najbliższym czasie to remake'i pierwszych dwóch części. Teraz wiemy jednak, że gdyby marka pozostała w rękach Remedy, moglibyśmy doczekać się... czterech odsłon serii. Co najmniej. Taką rewelacją podzielił się ze światem niedawno Scott Miller z 3D Realms.


Rockstar poszedł z Max Payne 3 w zupełnie innym kierunku niż planowało Remedy. My zamierzaliśmy osadzić akcję każdej z czterech pierwszych części w innej porze roku (zima, jesień, lato, wiosna), ale zawsze w Nowym Jorku.




I na przestrzeni tych czterech aktów miała rozwijać się cała historia. Miller pokusił się nawet o zarys fabuły trzeciego Maksa według swojego pomysłu. Całość rozgrywałaby się w czasie upalnego nowojorskiego lata i sprawy na wielu poziomach przybrałyby dla Maksa gorący obrót.


Chciałbym wrócić do wątków konspiracyjnych z pierwszej gry. Korzenie spisku sięgałyby głęboko do struktur armii. Umoczeni wojskowi z pewnością widzieliby wścibskiego Maksa jak najdalej i martwego.




Jak widać ogólny klimat i temperatury mniej więcej zgadzałyby się z kierunkiem obranym przez Rockstar, ale poza tym historia uderza w zupełnie inne tony. Wolelibyście żeby Max został w Nowym Jorku, czy jednak bardziej podoba się wam pomysł na brazylijski skok w bok?

The Definitive Edition na Steamie

sdr napisał 19 stycznia 2023 o 21:41, komentarze zablokowane
Niespodziewanie GTA: The Trilogy - The Definitive Edition pojawiło się dzisiaj w dystrybucji na Steamie. I od razu trafiło na wyprzedaż.

Wyprzedaż Rockstar na Steamie

Kolekcję odgrzanych klasyków możemy zakupić teraz na platformie Valve w cenie obniżonej o 50%. Poza tym połowę zaoszczędzimy również na GTA V, a aż 70% na GTA IV: The Complete Edition. W promocji dostępne są też inne tytuły od Rockstar.


  • Red Dead Redemption II - 67% taniej.

  • Red Dead Online - 50% taniej.

  • Max Payne - 65% taniej.

  • Max Payne 2: The Fall of Max Payne - 70% taniej.

  • Max Payne 3 - 70% taniej.

  • L.A. Noire - 70% taniej.

  • L.A. Noire: The VR Case Files - 50% taniej.

  • Bully: Scholarship Edition - 65% taniej.

  • Manhunt - 65% taniej.



Macie już wszystkie? Wyprzedaż potrwa do 2 lutego, a jeszcze w tym miesiącu trylogia trafi również na wirtualne półki Epic Games Store.

Letnie promocje w Muve i na Steamie

sdr napisał 2 września 2022 o 01:18, komentarze zablokowane
Wciąż trwa letnia wyprz w Sklepie Rockstar, ale tańsze gry znajdziemy nie tylko tam.

Rockstar Games na Steamie

Z promocji skorzystamy również w rodzimym Muve i na Steamie. W obu sklepach takie choćby Red Dead Redemption II można wyhaczyć za niecałe 125 zł. Ponadto Steam obniżył ceny wielu innych gier ze stajni Gwiazd Rocka.



Oferta obowiązuje do 12 września.

HEALTH w Polsce

sdr napisał 10 czerwca 2022 o 22:54, komentarze zablokowane
Amerykańska grupa HEALTH, znana fanom Rockstar Games ze współpracy m.in. przy Max Payne 3, zagra dwa koncerty w Polsce. I to już w przyszłym tygodniu.

HEALTH - trasa EUROPE A.D. 2.0.2.2.

Zespół HEALTH po raz pierwszy wszedł w kooperację z Rockstar przy okazji prac nad Max Payne 3. Grupa z Los Angeles przygotowała wówczas zapadającą w pamięć ścieżkę dźwiękową, której mogliśmy słuchać przedzierając się z Maksem przez kolejne rozdziały jego brazylijskiej przygody.

Sześć lat później HEALTH przygotowali kolejny soundtrack, tym razem dla aktualizacji GTA Online zatytułowanej Arena War.

W przyszłym tygodniu będziemy mogli wysłuchać ich muzyki na żywo. HEALTH zagrają w Polsce dwa koncerty w ramach swojej europejskiej trasy EUROPE A.D. 2.0.2.2.. W poniedziałek 13 czerwca wystąpią w Poznaniu w Klubie u Bazyla, a dzień później w Krakowie w klubie Zaścianek. Oba koncerty rozpoczną się o godzinie 20:00 i wciąż można zakupić bilety wstępu na nie - dostępne na portalu eBilet.

Na scenie jako support wystąpi też grupa Youth Code.

Ramię w ramię

sdr napisał 5 czerwca 2022 o 01:46, komentarze zablokowane
Sporo czasu w Max Payne 3 spędzamy u boku Raula Passosa. Aż prosi się żeby wykorzystać tę postać bardziej, np. pozwalając wcielić się w nią drugiemu graczowi. Okazuje się, że tak właśnie mogło być.

Max Payne 3 - Raul i Max na stadionie

Z artykułu opublikowanego na łamach serwisu For The Win dowiadujemy się, że londyńskie studio Rockstar przez około rok pracowało nad trybem kooperacyjnym dla Max Payne 3. Ostatecznie jednak pomysł zarzucono na korzyść gry przez sieć.


Max Payne 3 miał otrzymać kooperacyjny prolog. Wcielając się w postacie Maksa i jednego z jego partnerów z Nowego Jorku, mieliśmy przedzierać się z użyciem bullet time'u przez uliczki miasta, cmentarz, kanał Panamski, itp. Były to zmodyfikowane mapy znane z trybu dla jednego gracza.




Część stworzonych wówczas map została wykorzystana w trybie fabularnym, a niektóre przepadły, m.in. południowoamerykańska kopalnia diamentów, czy kryjówka tajemniczego kultu.

Jednym z największych problemów przed jakimi stanęli twórcy co-op'a było przystosowanie mechaniki spowalniania czasu do dwóch graczy.


Główny projektant z Londynu musiał się naprawdę wykazać wyobraźnią, aby rozwiązać ten podwójny problem - jak uniknąć wciągania jednego gracza w spowolnienie wywołane przez drugiego, niebędącego nawet w zasięgu wzroku, a jednocześnie zapewniając temu drugiemu oczekiwany efekt ze wszystkimi jego korzyściami.




Ostatecznie problem udało się rozwiązać z wykorzystaniem koncepcji łańcucha pola widzenia. Sprytny mechanizm zachował się dzięki implementacji w trybie sieciowym.

Nie przetrwała za to kampania kooperacyjna. Był to cios dla pracującego nad nią zespołu, ale zdaniem informatora FTW, decyzja była dobra.


Myślę, że coś takiego mogłoby się sprawdzić w przypadku Maksa Payne'a, ale trzeba by raczej zbudować grę wokół takiego trybu, zamiast próbować dodać go do gry z założenia singlowej.




Cóż, może kiedyś jeszcze Rockstar powróci do tego pomysłu. W świetle zapowiedzi wydania nowych wersji dwóch pierwszych części serii, wszystko wydaje się możliwe.