Minionej nocy Rockstar Games zamieściło na Twitterze wiadomość dotyczącą daty amerykańskiej premiery Grand Theft Auto: Chinatown Wars.
Jak widać na załączonym obrazku, gra dostępna będzie za Atlantykiem już od 20 października. Warto przypomnieć, że jest to pierwsze GTA nie-DLC, które poza standardową wersją pudełkową, pojawi się równocześnie w wersji cyfrowej na PlayStation Store. Póki co nie jest jeszcze znana data premiery europejskiej. Prawdopodobnie jednak tradycyjnie odbędzie się ona kilka dni później. Obstawiałbym piątek, 23 października :)
Huang zaatakuje w październiku
sdr napisał 26 sierpnia 2009 o 12:00, komentarze zablokowane
Beaterator zagra już za miesiąc!
sdr napisał 13 sierpnia 2009 o 22:51, komentarze zablokowane
Nieczęsto zdarza się żeby Rockstar podawał datę premiery swojej gry z zaledwie miesięcznym wyprzedzeniem, ale jednak się zdarza. Miło mi powiadomić Was, że już 29 września na sklepowych półkach wyląduje długo oczekiwany Beaterator. To w Stanach - w Europie gra pojawi się tradycyjnie kilka dni później, 2 października. Tytuł będzie dostępny zarówno na UMD jak i w dystrybucji cyfrowej za pośrednictwem PlayStation Store.
Przypomnijmy, że wraz z ekipą Rockstar Leeds nad Beateratorem pracował popularny producent muzyczny Timbaland. Prace rozpoczęły się kilka lat wstecz, zanim jeszcze zrobiło się o nim głośno, trzeba więc przyznać, że ludzie Gwiazdy Rocka mieli nosa ;)
Zachęcam do odwiedzenia oficjalnej strony gry, gdzie można zobaczyć zwiastun. Tutaj zaś obejrzycie cover art.
Przypomnijmy, że wraz z ekipą Rockstar Leeds nad Beateratorem pracował popularny producent muzyczny Timbaland. Prace rozpoczęły się kilka lat wstecz, zanim jeszcze zrobiło się o nim głośno, trzeba więc przyznać, że ludzie Gwiazdy Rocka mieli nosa ;)
Sam Houser
Beaterator jest dla nas bardzo naturalnym kolejnym krokiem. Muzyka jest dla nas w Rockstar niesamowicie ważna i wierzymy, że jest wielu ludzi, którzy dzielą z nami tę pasję i będą podekscytowani mogąc tworzyć samodzielnie.
Timbaland
Pracowałem z Rockstar Games bardzo blisko aby stworzyć coś kompletnie unikatowego. Beaterator to jakby moje własne studio skompresowane do zestawu narzędzi, których każdy może użyć. Nie możemy się doczekać aby usłyszeć bity stworzone przez ludzi i zobaczyć jak dzielą się nimi ze światem.
Zachęcam do odwiedzenia oficjalnej strony gry, gdzie można zobaczyć zwiastun. Tutaj zaś obejrzycie cover art.
Weekend z: Austin Powers
sdr napisał 27 lipca 2009 o 00:15, skomentowano 1 raz (zablokowane)
Co prawda od kilku minut jest już po weekendzie, ale... Dziś wydanie specjalne Weekendu, bowiem przyglądamy się bliżej serii dwóch gier spod znaku Austina Powersa: Oh, Behave! oraz Welcome to My Underground Lair!. Niestety niedość, że tytuły treściowo są niemal identyczne, to jeszcze oba okazały się totalnymi klapami, zmiażdżonymi przez krytyków. Cóż, każdemu zdarza się gorszy dzień. Mimo, że gry nie wyszły ze studia Rockstar Games, to jednak ich okładki zdobi logo Wielkiej Gwiazdy w roli wydawcy.
By uniknąć powtarzania się i zaoszczędzić Wam bólu na przyszłość, postanowiłem dziś uzupełnić te właśnie dwa profile. Nie zachęcam do lektury ;)
By uniknąć powtarzania się i zaoszczędzić Wam bólu na przyszłość, postanowiłem dziś uzupełnić te właśnie dwa profile. Nie zachęcam do lektury ;)
Max Payne 3 dopiero w 2010
sdr napisał 14 lipca 2009 o 12:43, komentarze zablokowane
Na zorganizowanej dziś konferencji prasowej dyrektor wykonawczy Take-Two, Ben Feder, poinformował wszystkich graczy i branże o aktualnej sytuacji finansowej spółki. Wiadomości niestety nie są zbyt optymistyczne. W maju pisałem o opóźnionych Red Dead Redemption i L.A. Noire. Teraz do tego grona dołącza Max Payne 3, na którego dopracowanie również potrzeba więcej czasu. Premiera gry została przesunięta na pierwszą połowę przyszłego roku fiskalnego. Oznacza to, że w postać zmęczonego życiem gliniarza wcielimy się dopiero wiosną. Nie potwierdziły się również pogłoski o kolejnym wieloplatformowym Grand Theft Auto. Feder podał, że gra nie pojawi się na półkach sklepowych już w przyszłym roku. Czekamy więc co najmniej do 2011.
Mam dla Was jednak także trochę pozytywnych informacji. Pierwszą z nich jest potwierdzona premiera, od dawna zapowiadanego, Beateratora. Gra powstaje we współpracy z Timbalandem na konsolkę PSP. Również GTA: Chinatown Wars przeznaczone na tę platformę ukaże się w zaplanowanym czasie. Obie gry mają trafić w ręce graczy wczesną jesienią. Trzymamy za słowo.
Mam dla Was jednak także trochę pozytywnych informacji. Pierwszą z nich jest potwierdzona premiera, od dawna zapowiadanego, Beateratora. Gra powstaje we współpracy z Timbalandem na konsolkę PSP. Również GTA: Chinatown Wars przeznaczone na tę platformę ukaże się w zaplanowanym czasie. Obie gry mają trafić w ręce graczy wczesną jesienią. Trzymamy za słowo.
Tydzień z: Max Payne
sdr napisał 12 lipca 2009 o 19:19, komentarze zablokowane
Max Payne opowiada historię detektywa nowojorskiej policji. Tytułowy Payne wiedzie spokojne życie w New Jersey, ma kochającą rodzinę: żonę i małą córeczkę, piękny dom. Spełnia się jego american dream. Pewnego dnia jednak cały świat i spokój Maksa zostają zniszczone.
Wpisem do naszej małej "encyklopedii" gier Rockstar Games rozpoczynam, po dłuższej przerwie, wyjątkowy tydzień z Maksem Paynem. Dziś wspominamy grę, a za tydzień zapraszam Was do lektury drugiej części recenzji filmu na niej opartego. W październiku, przy okazji premiery obrazu Johna Moore'a, napisałem recenzję z perspektywy osoby, która nigdy gry na oczy nie widziała. Teraz przedstawię swoją opinię okiem gracza. Postaram się zaznaczyć podobieństwa oraz różnice pomiędzy ekranizacją i pierwowzorem, ocenić czy zmiany wyszły na dobre, czy na gorsze, itp. Czekajcie cierpliwie :)
Wpisem do naszej małej "encyklopedii" gier Rockstar Games rozpoczynam, po dłuższej przerwie, wyjątkowy tydzień z Maksem Paynem. Dziś wspominamy grę, a za tydzień zapraszam Was do lektury drugiej części recenzji filmu na niej opartego. W październiku, przy okazji premiery obrazu Johna Moore'a, napisałem recenzję z perspektywy osoby, która nigdy gry na oczy nie widziała. Teraz przedstawię swoją opinię okiem gracza. Postaram się zaznaczyć podobieństwa oraz różnice pomiędzy ekranizacją i pierwowzorem, ocenić czy zmiany wyszły na dobre, czy na gorsze, itp. Czekajcie cierpliwie :)