Nie, nie chodzi o te fakty, które Rockstar zwykło publikować na Twitterze. Przez ostatnie kilka dni uzbierało się po prostu trochę informacji mniejszego kalibru, które zbieram teraz do kupy i zamieszczam poniżej.
Zapewne pamiętacie jeszcze, że na samym początku L.A. Noire miało być "exclusivem" dla PlayStation 3. Ostatecznie jednak wyszło na to, że gra ukazała się również na konsolę Microsoftu. W jednym z ostatnich wywiadów Brendan McNamara z Team Bondi potwierdził, że przygody Cole'a Phelpsa przygotowywane były cały czas z myślą o PS3, a dopiero później całość skonwertowano na X360. Nie powinno więc nikogo dziwić, że gra będzie na platformie Sony wyglądać ciut lepiej. Taką decyzję McNamara tłumaczy chęcią podejścia do sprawy w inny sposób. Większość producentów gier tworzy swoje tytuły najpierw na Xboksa, a potem konwertuje je na PS3. Zawsze są z tym jakieś problemy. Okazało się, że postępując odwrotnie... problemów jest mniej. Ok :)
W innym wywiadzie, dla The Guardnian, Jeronimo Barrera odpowiadał na pytanie o wykorzystanie kontrolerów ruchowych w L.A. Noire. W grze nie skorzystamy ani z Move, ani z Kinecta, jednak Barrera nie wykluczył, że w kolejnych grach od Rockstar pojawi się taka możliwość. Przypomnę tylko, że do tej pory żaden tytuł ze stajni Rockstar nie wykorzystuje dobrodziejstw kontroli ruchem. Dobrze to czy źle?
BestBuy to jedna z kilku sieci sklepów, w których organizowano nocne premiery L.A. Noire. W każdym z oddziałów BestBuy pierwszych 16 graczy, którzy zakupili grę tej nocy otrzymało specjalny kod, dzięki któremu będą mogli pobrać pierwszy dodatek DLC, gdy tylko stanie się on dostępny. Dodatkiem tym jest sprawa Nicholson Electroplating rozwiązywana dla wydziału ds. podpaleń. Samo DLC nie zostało jeszcze oficjalnie zapowiedziane przez Rockstar, tak więc nie można powiedzieć nic więcej na jego temat.
L.A. Noire: jeszcze kilka szybkich faktów
sdr napisał 17 maja 2011 o 23:35, komentarze zablokowane