Jeronimo Barrera
L.A. Noire zawsze miało być wielkie, od rozmiaru i poziomu szczegółowości świata aż po długość rozwiązywanych spraw i, oczywiście, najzwyklej w ilości danych MotionScan potrzebnych do animacji twarzy ponad 400 aktorów w grze.
Aby opowiedzieć tę historię i zrobić grę taką jaką chcieliśmy żeby była, od początku było dla nas jasne, że L.A. Noire zajmie całą jednowarstwową płytę Blu-ray i trzy dyski dla Xboksa.
Z uwagi na budowę gry, gdzie gracz przechodzi od wydziału do wydziału poprzez pojedyncze sprawy, posiadacze wersji Xbox nie natrudzą się wiele zmieniając płyty w napędzie. W sumie konieczność taka zajdzie tylko dwa razy w czasie naturalnych przerw pomiędzy sprawami, bez zakłócania płynności rozgrywki.
W trakcie produkcji stworzyliśmy masę świetnych spraw, z których większość stanowi główną część historii Cole'a Phelpsa i jego przeprawy przez wydziały LAPD, podczas gry pozostałe są bardziej samodzielnymi epizodami.
To pozwoliło nam stworzyć potężny główny wątek i jednoczenie pozostawiło trochę naprawdę fajnej dodatkowej zawartości, którą chcielibyśmy udostępnić jako DLC, a które idealnie wpasuje się w istniejącą całość.
Tymczasem przypominam, że premiera L.A. Noire w naszym pięknym kraju już za równo dwa tygodnie. A już dziś powinna zostać udostępniona pełna wersja opowiadania The Girl. Czekajcie cierpliwie. Zapowiada się przyjemny wieczorek z kryminałem.