» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Tydzień wokół L.A. Noire

sdr napisał 9 kwietnia 2011 o 21:19, komentarze zablokowane
W ostatnich kilku dniach posypało się naprawdę mnóstwo informacji dotyczących L.A. Noire. Mamy nowe wieści o zadaniach w grze, o mieście, o postaciach, screeny, a nawet coś dla miłośników osiągnięć i trofeów.

Może zacznijmy ten przegląd od serii tweetów zawierających ciekawe fakty dotyczące gry.


  • Wirtualne Los Angeles zajmuje 8 mil kwadratowych, czyli ponad 20 km kwadratowych. Akcja L.A. Noire toczy się w centrum, jeszcze przed wybudowaniem pierwszych autostrad.

  • To właśnie centrum miasta - nie Hollywood - było w roku 1947 miejscem, w którym kwitło życie towarzyskie. Gra świetnie odwzorowuje te realia.

  • 90% centrum metropolii zostało dosłownie skopiowane do L.A. Noire, włącznie z różnego rodzaju oznaczeniami (szyldy sklepowe, reklamy, bannery). Zachowano nawet ówczesną typografię.



W L.A. Noire na graczy czeka 40 różnych wyzwań, w trakcie których do zdobycia będzie tyle samo trofeów/osiągnięć. Większość z tych zdobyczy została zaprezentowana i pokrótce opisana na oficjalnej stronie gry. Ponadto twórcy gry umieścili w niej 9 specjalnych, sekretnych osiągnięć, które najczęściej odblokujemy przypadkiem.

Screeny związane z trofeami: Hollywoodland, Traffic Stop, One For The File, Keep A Lid On.

Phelps przesłuchuje Candy Edwards po feralnej walce.

Candy Edwards jest kolejną osobą, której rysopis pojawia się na oficjalnej stronie L.A. Noire. Tę uroczą damę poznajemy w trakcie rozwiązywania sprawy zaginięcia znanego boksera tuż po ustawionej walce, którą miał przegrać, a którą jednak wygrał. Panna Candy zostaje przesłuchana jako jedna z pierwszych postaci z bliskiego otoczenia boksera i wygląda na to, że wie o całej sprawie więcej niż mówi. No i skąd ten pośpiech do opuszczenia miasta?

Pozostałe screeny w galerii: #2, #3, #4.

AJ Glasser z serwisu GamePro odwiedziła Rockstar w ich siedzibie w San Francisco, gdzie spędziła kilka dłuższych chwil sam na sam z L.A. Noire. Pełna relacja z tego hands-on pojawiła się oczywiście na łamach GamePro, a bardzo ładnie przetłumaczył ją dla polskich czytelników Tomasz Koralewski z GameStar. Nie będę więc może wyciągał żadnych cytatów z tego trzystronicowego artykułu, tylko polecę jego lekturę. Z tekstu dowiadujemy się wielu szczegółów dotyczących m.in. przeszukiwania miejsca zbrodni i przesłuchiwania podejrzanych.

Na koniec aktualizacja w Rockstar Warehouse. Do zakupienia oddano dwa nowe wzory koszulek oraz cztery plakaty oczywiście z motywami z L.A. Noire. Cóż, jeśli komuś bardzo zależy i nie przejmuje się kosztami dostawy wyższymi niż cena t-shirta to zapraszam. Rockstar, gdzie ten europejski Warehouse?