- Jako Cole Phelps przejdziemy w trakcie całej gry przez pięć szczebli kariery i jednocześnie przez pięć wydziałów LAPD.
- W grze nie będzie trybu multiplayer. Rockstar zaręcza, że sam tryb dla pojedynczego gracza jest tak unikalny i wyjątkowy, że tryb sieciowy byłby tylko zbędnym narzutem pracy deweloperów i stratą środków na produkcję. Poza tym "multi" jakoś tak nie pasuje do L.A. Noire.
- W czasie przesłuchań zawsze będziemy mieli do dyspozycji wachlarz pytań, które można zadać podejrzanemu. To jak będzie on szeroki będzie jednak zależało o śladów i wskazówek, które znajdziemy na miejscu zbrodni. Nie możemy zapytać o coś o czym nie wiemy, bo tego nie zauważyliśmy. Każda sprawa ma tylko jedno rozwiązanie, ale to od nas zależy w jaki sposób i jak szybko do niego dojdziemy.
- Muzyka, którą słyszeliśmy w zwiastunach pochodzi ze ścieżki dźwiękowej do gry i usłyszymy ją w trakcie rozgrywki. Pełny soundtrack poznamy w najbliższym czasie.
Asked & Answered: L.A. Noire Edition
sdr napisał 7 marca 2011 o 21:09, komentarze zablokowane
Skopiowałem tytuł z Rockstar Newswire, ale chyba taki nagłówek najlepiej oddaje o czym mowa :) Dzisiaj Rockstar odpowiada na pytania fanów o L.A. Noire. Przejrzałem wszystkie odpowiedzi i wyciągnąłem dla Was najciekawsze fakty.