» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Take-Two: trzeba zachęcać - nie karać

sdr napisał 14 listopada 2010 o 11:13, komentarze zablokowane
Strauss Zelnick Rynek gier używanych jest kulą u nogi wydawców, nie ma co się oszukiwać. Zawsze ograniczał i będzie ograniczał ich zysk. Kiedy jednak Electronic Arts, THQ i Ubisoft walczą z tym jakże "niecnym" procederem odbierając nabywcom używanych tytułów np. dostęp do trybu multiplayer, albo zmuszając do grania stale podłączonym do sieci, Strauss Zelnick proponuje inną drogę.


Strauss Zelnick

Walka z rynkiem wtórnym mija się z celem. Nie chcemy przecież karać graczy za kupowanie używanych gier; chcemy dać im powód do zakupu nowej. Chcemy stworzyć coś co sprawi, że zakup nowej gry będzie bardziej korzystny.


Informując graczy o nowej zawartości dla ich gier, która pojawi się w późniejszym czasie, dajemy im powód do pozostania przy swoich egzemplarzach.




Zelnick odniósł się również do pogłosek (jakich pogłosek?) o planach uruchomienia gry MMO w klimatach Dzikiego Zachodu. Stwierdził, że Take-Two nigdy myślało o wejściu w takie przedsięwzięcie. Po pierwsze do niedawna nie mieli pojęcia o zarządzaniu tymi wszystkimi serwerami i centrami wsparcia technicznego, a po drugie inwestowanie $100 mln w niepewny rynek było dość ryzykowne i niezgodne z polityką firmy.


Ile MMO wypaliło w Stanach? WOW i Everquest. Ile zostało uruchomionych? My tacy nie jesteśmy.




Rozsądnie, ale... Myślało? Nie mieli? Było?