» Logowanie do konta GTAthegame

W poniższe pola wpisz swój Login i Hasło używane do autoryzacji w serwisie GTAthegame. Jeśli wiesz, że posiadasz konto jednak nie pamiętasz hasła kliknij w link Przypomnij moje hasło. Jeśli jeszcze nie masz u nas własnego konta możesz je utworzyć klikając w link Zarejestruj się.
Login:
Hasło:

Koniec GTA Online na 7. generacji!

sdr napisał 17 czerwca 2021 o 00:56, komentarze zablokowane
Nadejszła ta wiekopomna chwila. Rockstar kończy wsparcie dla GTA Online na konsolach PlayStation 3 oraz Xbox 360.

GTA Online

Tryb multiplayer GTA V zostanie wyłączony na tych dwóch platformach 16 grudnia, a więc po ponad ośmiu latach od startu. Wraz z GTA Online użytkownicy X360 i PS3 będą musieli pożegnać się ze śledzeniem statystyk i rankingów gry w Social Clubie. Z kolei już po 15 września nie będzie można kupić kart Shark dla tych wersji.

Rockstar uspokaja jednocześnie, że zmiany dotyczą wyłącznie komponentów sieciowych Grand Theft Auto V. Nasze postępy w trybie fabularnym są bezpieczne.

Więcej wyłączeń



GTA V to nie jedyna gra Rockstar, która zostanie pozbawiona w tym roku funkcji sieciowych. 16 września tryb multiplayer oraz śledzenie statystyk i rankingów w Social Clubie zostaną wyłączone również w Max Payne 3 i L.A. Noire na PlayStation 3 i Xboksie 360.

Max Payne 3 i L.A. Noire z darmowymi DLC

sdr napisał 21 kwietnia 2021 o 15:49, komentarze zablokowane
Max Payne 3 oraz L.A. Noire w wersjach na PC, otrzymały wczoraj niespodziewane aktualizacje. Ucieszą się z nich głównie wszyscy ci, którzy posiadali podstawowe edycje gier.

Max Payne 3 / L.A. Noire

Rockstar zdecydował się udostępnić wszystkie DLC dla obu gier za darmo. Jeśli więc posiadaliście do tej pory tylko standardowe edycje i nie inwestowaliście w dodatki, teraz i tak je dostaniecie. Bezpłatnie. Oto co zostało udostępnione:

Max Payne 3 (tryb multiplayer)




  • Pakiet Deathmatch Made in Heaven.

  • Pakiet Painful Memories.

  • Pakiet Hostage Negotiation.

  • Pakiet Local Justice.

  • Pakiet Silent Killer Loadout.

  • Mapa multiplayer Cemetery.

  • Pakiet edycji specjalnej.

  • Przypływ adrenaliny Deadly Force.

  • Przedmiot Pill Bottle.

  • Klasyczna postać Maksa Payne'a.



L.A. Noire




  • Strój detektywa The Broderick.

  • Strój detektywa The Sharpshooter.

  • Wyzwanie The Badge Pursuit i strój Button Man.

  • Sprawa z obyczajówki: The Naked City.

  • Sprawa z drogówki: A Slip of the Tongue.

  • Sprawa podpalenia: Nicholson Electroplating.

  • Sprawa z obyczajówki: Reefer Madness.

  • Sprawa z drogówki: The Consul’s Car.



Wszystko fajnie, ale obie łatki przynoszą też dodatkową zmianę, która może zaboleć osoby wciąż grające na starszym sprzęcie. Rockstar porzuca wsparcie dla architektury 32-bitowej, więc jeśli wasz procesor nie działa z aplikacjami 64-bitowymi, możecie mieć problemy z uruchomieniem Max Payne 3 i L.A. Noire po instalacji patcha.

Wyprzedaż Rockstar w Humble Store

sdr napisał 22 listopada 2019 o 11:09, skomentowano 1 raz (zablokowane)
W Humble Store trwa wielka wyprzedaż gier spod znaku Wielkiej Gwiazdy. Taniej kupimy klasyki, ale również nadal gorące Red Dead Redemption II.

Wyprzedaż Rockstar w Humble Store

Oto pełna lista gier objętych promocją wraz z cenami:



Wyprzedaż potrwa jeszcze 11 dni, do 3 grudnia.

Pozdrowienia z Rosji

sdr napisał 27 lutego 2019 o 15:14, komentarze zablokowane
Co byście powiedzieli, gdyby akcja Max Payne 3 rozgrywała się nie w gorącej Brazylii, a w chłodnej Rosji? Okazuje się, że tak właśnie mogło być.

Max Payne 3 - Projekt Motocade

ApolloThunder, jeden z użytkowników GTA Forums podlinkował kilka dni temu portfolio Johannesa Mücke, który w 2006 roku pracował przez kilka miesięcy w nieistniejącym już Rockstar Vienna na stanowisku Lead Concept Artist. Zajmował się tam m.in. tworzeniem grafik koncepcyjnych dla Manhunta 2 oraz Max Payne 3 właśnie. Zagadnięty przez ApolloThundera o znalezione w dokumencie grafiki (str. 16), Johannes udzielił interesujących wyjaśnień:


To są pierwsze grafiki koncepcyjne dla Max Payne III. Wykonałem je w 2006 roku kiedy pracowałem dla Rockstar Vienna. Wtedy jeszcze całość była osadzona w Rosji. Gdy R*V zostało zamknięte projekt przeniesiono do Rockstar North, prace rozpoczęto od nowa i tak powstała gra, którą dziś znamy jako MPIII.




Grafiki w portfolio przedstawiają trzy postaci: Borisa, Angela i Butchera, którzy mogli być bohaterami drugoplanowymi gry w pierwszych wersjach scenariusza. Na ostatnim artworku widzimy stojącego w deszczu mężczyznę z dwoma karabinami. Obraz podpisany został "Motocade", co mogło być używanym wewnętrznie kryptonimem, pod którym powstawał ostatni Max Payne.

Max Payne Remastered

sdr napisał 20 stycznia 2019 o 15:03, komentarze zablokowane
W Max Payne pomimo blisko 18 lat od premiery wciąż gra się bardzo przyjemnie. Jednak chociaż gameplayowo tytuł w ogóle się nie starzeje, z oprawą wizualną już tak kolorowo nie jest.

Max Payne Remastered

Pozostałe screeny: #2, #3, #4, #5, #6, #7.

W momencie premiery pod względem graficznym pierwszy Max jawił się jako produkcja niemal fotorealistyczna. Z perspektywy czasu coraz bardziej jednak rażą oczy niskiej jakości tekstury, które wraz ze wzrostem rozdzielczości ekranu coraz bardziej się rozmazują. Z pomocą przychodzą mody i... sztuczna inteligencja ;)

Gaiver74 przygotował i zamieścił w Mod DB bardzo przydatną modyfikację, która rozwiązuje problem niskiej jakości tekstur. Max Payne Remastered podmienia niemal wszystkie tekstury w grze na wysokiej jakości grafiki, których rozdzielczość została podbita nawet 8-krotnie. Udało się to dzięki wykorzystaniu w pracach sieci ESRGAN wyspecjalizowanej w wyostrzaniu obrazu. Poza podłożami i ścianami pomieszczeń odświeżone zostały m.in. ubrania, plamy krwi oraz elementy interfejsu. Paczka zawiera również poprawkę dla dźwięku autorstwa darkje.