W dniu dzisiejszym na stronach Social Clubu pojawiła się zapowiadana już jakiś czas temu minigra Mr. Wong's Laundromat. Gierka została zrobiona w technologii flash i zagrać w nią może każdy zarejestrowany użytkownik serwisu. Całość polega na zbieraniu wózkiem wypadających z automatów do prania przedmiotów o różnej wartości oraz unikaniu ubrań. To wszystko przy ograniczonym czasie, pojemności wózka i... cierpliwości pana Wonga :) Po zakończeniu gry uzyskujemy 10% zarobionej sumy, a także możemy odblokować nowe ubrania. Ponadto posiadacze GTA: Chinatown Wars mogą przelać zdobytą kwotę (maksymalnie $10000 w ciągu dnia) na konto Huanga, a stroje wykorzystać podczas gry w trybie multiplayer.
Warto również odwiedzić sekcję Downloads, gdzie znajdziemy nowe dzwonki w formacie mp3 oraz tapetkę z motywem pralni.
Wypierze wszystko, w tym kieszenie...
sdr napisał 12 maja 2009 o 17:18, komentarze zablokowane
Trailer RDR w przyszłym tygodniu
sdr napisał 28 kwietnia 2009 o 21:03, komentarze zablokowane
Na moją skrzynkę dotarł dziś najnowszy newsletter Rockstar Games, którego tematem przewodnim jest zapowiedź pierwszego filmowego zwiastuna Red Dead Redemption. Klip pojawi się już w przyszłym tygodniu, jednak nie znamy póki co dokładnego dnia. Tak więc może to być już poniedziałek, ale równie dobrze i niedziela. Pozostaje czekać na kolejną wiadomość od webmastera RSG.
Z innych spraw, które zostały poruszone w dwunastym w tym roku broadcaście:
Z innych spraw, które zostały poruszone w dwunastym w tym roku broadcaście:
- Chinatown Wars - na oficjalnej stronie gry pojawił się nowy, piąty już Feature Clip prezentujący możliwości trybu wieloosobowego.
- Social Club - już w najbliższy piątek, 1. maja pojawi się niepowtarzalna okazja do odblokowania kolejnego ukrytego w GTA: Chinatown Wars wozu - kuloodpornego Hellenbacha. Dostęp do samochodu uzyskają wszyscy posiadacze gry, którzy podlinkują ją do swojego profilu w SC i w najbliższy piątek zsynchronizują statystyki gry z serwerem Rockstara.
- Downloads - w sekcji Chinatown Wars Social Clubu pojawił się nowy dział, z którego można pobrać wzory kartonowych modeli z gry. Wzory można nadrukować na papierze (lub czymś sztywniejszym), wyciąć, poskładać, posklejać i ustawić np. na półce obok gry, chociaż modele dostępne są również dla osób jej nie posiadających. Obecnie do dyspozycji mamy cztery zestawy: Sabre GT, Pistol, Car Display Base 1 oraz... Huang Lee. Wkrótce pojawią się kolejne.
- Max Payne 3 - także oficjalna strona nowego Maksa została zaktualizowana. Dodano, skromną póki co, sekcję Downloads. Na dobry początek znajdziemy w niej tapetę z motywem ze splash screena oraz awatary i ikony do komunikatorów.
Weekend z: Midnight Club Street Racing
sdr napisał 18 kwietnia 2009 o 19:41, komentarze zablokowane
Sporo się ostatnio dzieje wokół Midnight Club Los Angeles. Otrzymaliśmy nową mapę South Central, nowe pojazdy, a w drodze jest już kolejna paczka. Dzisiejszy odcinek Weekendu poświęcony zostaje pierwszej części tego właśnie cyklu.
Seria Midnight Club wyznaczyła w świecie gier wideo nowy trend i wskazała drogę, którą później poszli inni twórcy wirtualnych wyścigów ulicznych. W Midnight Club: Street Racing, będącym jednym z tytułów startowych PlayStation 2, postawiono przede wszystkim na przyjemność płynącą z jazdy z zawrotną prędkością i uwolniono gracza od przymusu poruszania się wyznaczonymi trasami, od punktu do punktu. Tutaj otrzymaliśmy wreszcie wielkie miasto (a nawet dwa), po którym mogliśmy poruszać się w całkowicie dowolny sposób, bez żadnych ograniczeń. Naszym zadaniem było jak zwykle dotarcie do wyznaczonego miejsca, ale w jaki sposób się tam dostaliśmy, zależało już wyłącznie od naszej strategii oraz znajomości licznych skrótów.
Warto cofnąć się o kilka lat wstecz i przypomnieć sobie jak wyglądały początki street-racingu na przełomie tysiącleci, i jak wiele zmieniło się od tamtej pory.
Seria Midnight Club wyznaczyła w świecie gier wideo nowy trend i wskazała drogę, którą później poszli inni twórcy wirtualnych wyścigów ulicznych. W Midnight Club: Street Racing, będącym jednym z tytułów startowych PlayStation 2, postawiono przede wszystkim na przyjemność płynącą z jazdy z zawrotną prędkością i uwolniono gracza od przymusu poruszania się wyznaczonymi trasami, od punktu do punktu. Tutaj otrzymaliśmy wreszcie wielkie miasto (a nawet dwa), po którym mogliśmy poruszać się w całkowicie dowolny sposób, bez żadnych ograniczeń. Naszym zadaniem było jak zwykle dotarcie do wyznaczonego miejsca, ale w jaki sposób się tam dostaliśmy, zależało już wyłącznie od naszej strategii oraz znajomości licznych skrótów.
Warto cofnąć się o kilka lat wstecz i przypomnieć sobie jak wyglądały początki street-racingu na przełomie tysiącleci, i jak wiele zmieniło się od tamtej pory.
Wydarzyło się
sdr napisał 17 kwietnia 2009 o 13:04, komentarze zablokowane
Okres świąteczny już za nami. Przez kilka dni mieliśmy okazję do złapania oddechu, ale w świecie gier Rockstara dzieje się cały czas. Podsumujmy może to wszystko co ominęło nas w długi weekend.
Na żądanie
Objazdowa akcja promocyjna GTA: Chinatown Wars rozpoczęta dwa miesiące temu przez ekipę RSG najwyraźniej spotkała się z tak wielkim zainteresowaniem, że organizatorzy postanowili jeszcze jej nie kończyć. Dlatego też cała trasa przedłużona została o kilka dodatkowych punktów, w których niebieski van zatrzyma się na dzień i umożliwi wszystkim fanom własnoręczne przetestowanie gry oraz odbiór zestawu niesamowitych gadżetów. Stronę tournee powinni koniecznie odwiedzić mieszkańcy stanów California, New York, New Jersey i Connecticut.
Aktualizacje
Nowe materiały pojawiły się na stronach zarówno Chinatown Wars jak i The Lost and Damned. Pobieralnie obu stron wzbogaciły się o kilka gustownych tapetek, którymi możemy przyozdobić swoje pulpity, a ponadto poznajemy następnego bohatera ostatniego kieszonkowego GTA i zgłębiamy tajniki kolejnych trzech trybów multiplayer. Również w odpowiednim dziale Social Clubu pojawiła się specjalna mapka Liberty City, która pokazuje nam w przystępny sposób wszystkie misje Rampage i wyróżnia te zaliczone oraz te wciąż pozostałe do wykonania. Z pewnością ułatwi to graczom osiągnięcie upragnionych 100% gry. Wszystkie te informacje znaleźć można w ostatnim mailingu rozesłanym przez Webmastera Rockstar. Liścik zakończony jest pewną ciekawostką dla wszystkich amatorów popularnych serwisów społecznościowych. Otóż Rockstar posiada od niedawna własny profil na Facebooku i zaprasza wszystkich fanów do odwiedzania go. Będą tam regularnie zamieszczane screeny, filmy oraz wiadomości dotyczące tytułów produkowanych przez Wielką Gwiazdę.
Nowe loże w Social Club
Jakiś czas cicho było o dwóch nowych opcjach jakie mają się pojawić w Social Clubie. Mowa oczywiście o systemie przyjaciół oraz prywatnym forum dyskusyjnym dla każdego członka, zwanym Message Wall. Ściana ma spełniać rolę naszego własnego kąta, który możemy sobie przyozdobić jak chcemy (ustawić ulubioną kolorystykę, zmienić tło strony, etc.) i gdzie inni ludzie będą mogli zostawiać wiadomości dla nas (zarówno prywatne jak i publiczne). System przyjaciół pozwoli nam na import listy znajomych z serwerów Xboksa, Games for Windows, PlayStation oraz Nintendo, ale także na utworzenie własnej listy. Obie usługi mają wystartować jeszcze w tym miesiącu.
Na żądanie
Objazdowa akcja promocyjna GTA: Chinatown Wars rozpoczęta dwa miesiące temu przez ekipę RSG najwyraźniej spotkała się z tak wielkim zainteresowaniem, że organizatorzy postanowili jeszcze jej nie kończyć. Dlatego też cała trasa przedłużona została o kilka dodatkowych punktów, w których niebieski van zatrzyma się na dzień i umożliwi wszystkim fanom własnoręczne przetestowanie gry oraz odbiór zestawu niesamowitych gadżetów. Stronę tournee powinni koniecznie odwiedzić mieszkańcy stanów California, New York, New Jersey i Connecticut.
Aktualizacje
Nowe materiały pojawiły się na stronach zarówno Chinatown Wars jak i The Lost and Damned. Pobieralnie obu stron wzbogaciły się o kilka gustownych tapetek, którymi możemy przyozdobić swoje pulpity, a ponadto poznajemy następnego bohatera ostatniego kieszonkowego GTA i zgłębiamy tajniki kolejnych trzech trybów multiplayer. Również w odpowiednim dziale Social Clubu pojawiła się specjalna mapka Liberty City, która pokazuje nam w przystępny sposób wszystkie misje Rampage i wyróżnia te zaliczone oraz te wciąż pozostałe do wykonania. Z pewnością ułatwi to graczom osiągnięcie upragnionych 100% gry. Wszystkie te informacje znaleźć można w ostatnim mailingu rozesłanym przez Webmastera Rockstar. Liścik zakończony jest pewną ciekawostką dla wszystkich amatorów popularnych serwisów społecznościowych. Otóż Rockstar posiada od niedawna własny profil na Facebooku i zaprasza wszystkich fanów do odwiedzania go. Będą tam regularnie zamieszczane screeny, filmy oraz wiadomości dotyczące tytułów produkowanych przez Wielką Gwiazdę.
Nowe loże w Social Club
Jakiś czas cicho było o dwóch nowych opcjach jakie mają się pojawić w Social Clubie. Mowa oczywiście o systemie przyjaciół oraz prywatnym forum dyskusyjnym dla każdego członka, zwanym Message Wall. Ściana ma spełniać rolę naszego własnego kąta, który możemy sobie przyozdobić jak chcemy (ustawić ulubioną kolorystykę, zmienić tło strony, etc.) i gdzie inni ludzie będą mogli zostawiać wiadomości dla nas (zarówno prywatne jak i publiczne). System przyjaciół pozwoli nam na import listy znajomych z serwerów Xboksa, Games for Windows, PlayStation oraz Nintendo, ale także na utworzenie własnej listy. Obie usługi mają wystartować jeszcze w tym miesiącu.
Narada w pubie
sdr napisał 27 marca 2009 o 15:30, skomentowano 3 razy (zablokowane)
Regularne spotkania w pubie okazały się jednym z powodów licznych sukcesów ekipy Rockstar Leeds. Jak zdradził w wywiadzie dla The Times Gordon Hall, szef studia odpowiedzialnego za produkcję handheldowych tytułów Rockstar, bardzo często jego załoga spotyka się w pubie i omawia bieżące problemy związane z procesem developingu. Takie mitingi okazują się również świetnym źródłem ciekawych pomysłów.
Gordon Hall
Raz w tygodniu mamy dzień, w którym wstrzymujemy prace i każdy w biurze, nawet mój główny programista, gra we fragment gry, który właśnie robimy.
Mamy tylko 16 ludzi, którzy pracują nad jednym tytułem, ale jeśli pojawiają się jakieś problemy, cała osiemdziesiątka developerów włącza się do narady. Słuchamy wszystkich uwag i staramy się wcielić je w życie.
Przez ostatnie dwa lata pracy nad Chinatown Wars, wszyscy graliśmy w każdy kawałeczek tej gry. Znamy ją na wylot.