Wasze subskrypcje Twitch Prime nadal aktywne? To dobrze, bo wraz z następnymi aktualizacjami GTA Online i Red Dead Online nadciągają kolejne bonusy.
Jeśli jesteście abonentami Twitch Prime i połączyliście swoje konto z kontem w Social Clubie przed 8 grudnia, w dniu premiery Skoku na kasyno otrzymacie bezpłatny dostęp do salonu gier Pixel Pete's Arcade w Paleto Bay. To miejscówka, która będzie służyła za przykrywkę dla naszej operacji i przygotowań do niej.
Podobnie w przypadku Bimbrowników, jeśli połączycie swoje konto Social Club w kontem Twitch Prime przed 12 grudnia, w dniu premiery aktualizacji będziecie mogli odebrać bezpłatnie ulepszenie miedzianego destylatora. Dzięki niemu wyprodukujecie mocniejszy bimber, który następnie sprzedacie po wyższej cenie. Jako bonus, każdy subskrybent usługi Twitcha, który jeszcze nie próbował wejść w rolę kolekcjonera, za darmo będzie mógł odebrać od Madam Nazar torbę pozwalającą na rozpoczęcie zbierania ukrytych precjozów.
Nowe bonusy od Twitch Prime
sdr napisał 11 grudnia 2019 o 11:26, komentarze zablokowane
Wyprzedaż Rockstar w Humble Store
sdr napisał 22 listopada 2019 o 11:09, skomentowano 1 raz (zablokowane)
W Humble Store trwa wielka wyprzedaż gier spod znaku Wielkiej Gwiazdy. Taniej kupimy klasyki, ale również nadal gorące Red Dead Redemption II.
Oto pełna lista gier objętych promocją wraz z cenami:
Wyprzedaż potrwa jeszcze 11 dni, do 3 grudnia.
Oto pełna lista gier objętych promocją wraz z cenami:
- Red Dead Redemption II: edycja standardowa (-20%; €47,99), specjalna (-25%; €56,24), definitywna (-25%; €67,49).
- Grand Theft Auto V: edycja standardowa (-50%; €14,99), Premium Online (-57%; €14,99).
- GTA Online: Zestaw początkującego kryminalisty z kartą Great White Shark (-36%; €26,57), Whale Shark (-37%; €26,13), Megalodon Shark (-36%; €47,64).
- Grand Theft Auto III (-65%; €3,49).
- Grand Theft Auto: Vice City (-65%; €3,49).
- Grand Theft Auto: San Andreas (-65%; €3,49).
- Bully: Scholarship Edition (-65%; €3,49).
- L.A. Noire: edycja standardowa (-65%; €10,49), pakiet DLC (-65%; €3,93), Complete Edition (-70%; €8,99).
- Max Payne (-65%; €3,49).
- May Payne 2: The Fall of Max Payne (-65%; €3,15).
- Max Payne 3: podstawowa gra (-65%; €6,99), pakiet DLC Rockstar Pass (-70%; €4,49).
- Manhunt (-65%; €3,49).
Wyprzedaż potrwa jeszcze 11 dni, do 3 grudnia.
Diamond Casino rozbija bank
sdr napisał 17 listopada 2019 o 13:45, komentarze zablokowane
Gala rozdania nagród w 37. edycji Golden Joystick Awards już za nami. Rozstrzygnięcie okazało się równie nieprzewidywalne jak wynik w ruletce ;)
Kiedy w październiku pisałem o ogłoszeniu listy nominacji w tegorocznym plebiscycie, jakimś cudem zupełnie pominąłem jedną kategorię istotną z naszego punktu widzenia. Okazało się, że w kategorii Najlepszy dodatek można było głosować na ostatnie DLC dla GTA Online: The Diamond Casino and Resort.
Nic jednak straconego, bo nawet jeżeli aktualizacja nie otrzymała naszego wsparcia w głosowaniu, to i tak poradziła sobie wyśmienicie. Gratulujemy!
Kiedy w październiku pisałem o ogłoszeniu listy nominacji w tegorocznym plebiscycie, jakimś cudem zupełnie pominąłem jedną kategorię istotną z naszego punktu widzenia. Okazało się, że w kategorii Najlepszy dodatek można było głosować na ostatnie DLC dla GTA Online: The Diamond Casino and Resort.
Nic jednak straconego, bo nawet jeżeli aktualizacja nie otrzymała naszego wsparcia w głosowaniu, to i tak poradziła sobie wyśmienicie. Gratulujemy!
Zelnick: mikrotransakcje nie są najważniejsze
sdr napisał 11 listopada 2019 o 18:41, komentarze zablokowane
Take-Two Interactive zamyka kolejny kwartał fiskalny. Przy tej okazji jak zawsze kierownictwo firmy podsumowuje minione trzy miesiące i dzieli się planami na przyszłość.
Stałym elementem każdego raportu jest to co inwestorzy lubią najbardziej, czyli wyniki sprzedaży poszczególnych gier i ogólnie rzecz biorąc przychody. W ostatnim kwartale na sklepowe półki trafiło kolejne półtora miliona egzemplarzy Red Dead Redemption II co łącznie daje temu tytułowi wynik przekraczający 26 milionów sztuk. Co już nikogo chyba nie dziwi, wciąż dobrze radzi sobie Grand Theft Auto V, które od maja sprzedało się w 5 milionach egzemplarzy i łącznie przekroczyło 115 milionów kopii. Nieźle jak na 6-latkę.
Wysokie zainteresowanie grami z zaszytymi mikrotransakcjami musi oczywiście przekładać się na dodatkowe przychody i z tego kanału. Take2 nie ma w tym obszarze powodów do narzekań, bo ostatni kwartał to aż 300 milionów dolarów wydanych przez graczy we wszystkich wydawanych przez firmę tytułach. Jednocześnie Strauss Zelnick podkreśla, że mikropłatności nigdy nie są w Take-Two traktowane priorytetowo.
Piękne słowa, piękna postawa i wygląda na to, że całkiem skuteczna. W takim na przykład GTA Online mimo, że gra nie stosuje bardzo agresywnej polityki monetyzacyjnej, gracze jednak chętnie wydają pieniądze. Wprost wskazują na to słupki: w okresie od premiery aktualizacji The Diamond Casino & Resort wydatki graczy wzrosły o 23%. Miejmy tylko nadzieję, że to nie jedynie efekt działania czynników hazardowych ;)
Niniejszą wiadomość zakończmy optymistycznym akcentem na przyszłość. Strauss Zelnick wyraził zadowolenie z aktualnego planu wydawniczego, w którym ma się znaleźć szereg nowych oraz kontynuacji znanych już marek. Czy miał na myśli GTA albo inne gry od Rockstar? Pewnie tak. I pewnie wszyscy się tego spodziewaliśmy.
Stałym elementem każdego raportu jest to co inwestorzy lubią najbardziej, czyli wyniki sprzedaży poszczególnych gier i ogólnie rzecz biorąc przychody. W ostatnim kwartale na sklepowe półki trafiło kolejne półtora miliona egzemplarzy Red Dead Redemption II co łącznie daje temu tytułowi wynik przekraczający 26 milionów sztuk. Co już nikogo chyba nie dziwi, wciąż dobrze radzi sobie Grand Theft Auto V, które od maja sprzedało się w 5 milionach egzemplarzy i łącznie przekroczyło 115 milionów kopii. Nieźle jak na 6-latkę.
Wysokie zainteresowanie grami z zaszytymi mikrotransakcjami musi oczywiście przekładać się na dodatkowe przychody i z tego kanału. Take2 nie ma w tym obszarze powodów do narzekań, bo ostatni kwartał to aż 300 milionów dolarów wydanych przez graczy we wszystkich wydawanych przez firmę tytułach. Jednocześnie Strauss Zelnick podkreśla, że mikropłatności nigdy nie są w Take-Two traktowane priorytetowo.
Naszym celem jest zabawiać i angażować konsumentów. Dopiero kiedy mamy pewność, że zrobiliśmy w tym obszarze wszystko jak należy, myślimy o monetyzacji.
Nie chcemy w naszych grach budek poboru opłat, jak na autostradzie. Chcemy tworzyć świetne doświadczenia, którymi możesz cieszyć się niezależnie od tego czy wydasz coś w grze czy nie.
Piękne słowa, piękna postawa i wygląda na to, że całkiem skuteczna. W takim na przykład GTA Online mimo, że gra nie stosuje bardzo agresywnej polityki monetyzacyjnej, gracze jednak chętnie wydają pieniądze. Wprost wskazują na to słupki: w okresie od premiery aktualizacji The Diamond Casino & Resort wydatki graczy wzrosły o 23%. Miejmy tylko nadzieję, że to nie jedynie efekt działania czynników hazardowych ;)
Niniejszą wiadomość zakończmy optymistycznym akcentem na przyszłość. Strauss Zelnick wyraził zadowolenie z aktualnego planu wydawniczego, w którym ma się znaleźć szereg nowych oraz kontynuacji znanych już marek. Czy miał na myśli GTA albo inne gry od Rockstar? Pewnie tak. I pewnie wszyscy się tego spodziewaliśmy.
Daj się zbanować i jeszcze zarób
sdr napisał 10 listopada 2019 o 15:20, komentarze zablokowane
Dwa i pół roku temu Rockstar uruchomił program nagradzania odkrywców błędów bezpieczeństwa w swoich systemach. Teraz program ten zostaje rozszerzony.
W momencie rozpoczęcia współpracy ze społecznością hakerów, studio zdecydowało się płacić jedynie za błędy odkryte na swoich stronach internetowych. Od tamtej pory program został rozszerzony o aktywnie rozwijane gry i aplikacje. Obecnie zarobić można zgłaszając błąd w GTA V, GTA Online (wyłączając wersje na PS3 i X360), RDR 2 oraz Red Dead Online, a także w aplikacjach towarzyszących dla obu gier. Pojawiła się też inna okazja do zarobku naprawdę dużych pieniędzy aczkolwiek, jak to zwykle z dużą kasą bywa, sprawa jest nietrywialna.
Rockstar od lat prowadzi bardzo surową politykę banowania kont graczy, którzy oszukują w GTA Online. Konta blokowane są często automatycznie po wykryciu nieprawidłowości, a blokady są nieodwołalne. Wciąż jednak wielu graczy skarży się, że zostali zbanowani niesłusznie. Rockstar nie zbywa ich głosu milczeniem i daje szansę na udowodnienie swojej niewinności.
Teraz każda osoba, która będzie w stanie wykazać, że jej konto zostało zablokowane niesłusznie otrzyma nagrodę w wysokości 10 tysięcy dolarów. Wystarczy wykazać zależność między swoim dopuszczalnym zachowaniem lub wykorzystaniem nieszkodliwego oprogramowania a nałożoną blokadą. Tylko tyle i aż tyle. Jacyś chętni?
W momencie rozpoczęcia współpracy ze społecznością hakerów, studio zdecydowało się płacić jedynie za błędy odkryte na swoich stronach internetowych. Od tamtej pory program został rozszerzony o aktywnie rozwijane gry i aplikacje. Obecnie zarobić można zgłaszając błąd w GTA V, GTA Online (wyłączając wersje na PS3 i X360), RDR 2 oraz Red Dead Online, a także w aplikacjach towarzyszących dla obu gier. Pojawiła się też inna okazja do zarobku naprawdę dużych pieniędzy aczkolwiek, jak to zwykle z dużą kasą bywa, sprawa jest nietrywialna.
Rockstar od lat prowadzi bardzo surową politykę banowania kont graczy, którzy oszukują w GTA Online. Konta blokowane są często automatycznie po wykryciu nieprawidłowości, a blokady są nieodwołalne. Wciąż jednak wielu graczy skarży się, że zostali zbanowani niesłusznie. Rockstar nie zbywa ich głosu milczeniem i daje szansę na udowodnienie swojej niewinności.
Teraz każda osoba, która będzie w stanie wykazać, że jej konto zostało zablokowane niesłusznie otrzyma nagrodę w wysokości 10 tysięcy dolarów. Wystarczy wykazać zależność między swoim dopuszczalnym zachowaniem lub wykorzystaniem nieszkodliwego oprogramowania a nałożoną blokadą. Tylko tyle i aż tyle. Jacyś chętni?