We wtorek pisałem o dodatku DLC, który w prezencie otrzymali pierwsi szczęśliwi nabywcy L.A. Noire w trakcie nocnej premiery, w sklepach sieci BestBuy. Znamy już datę jego premiery.
Bonusowa sprawa Nicholson Electroplating zadebiutuje już za miesiąc, 21 czerwca. DLC będą mogli pobrać wszyscy posiadacze podstawowej wersji L.A. Noire, zarówno w wersji na PS3 jak i X360. Dodatek najwyraźniej będzie płatny, bowiem wspomniani szczęśliwcy otrzymali kody umożliwiające właśnie bezpłatne jego pobranie.
Poza datą premiery oraz tym, że nowa sprawa podlegać będzie pod wydział ds. podpaleń, nie wiadomo nic więcej. Sama data również pojawiła się na oficjalnej stronie gry tylko na moment. Dobrze, że nie przegapili tego ludzie z 1UP ;)
Pierwsze DLC do L.A. Noire już za miesiąc
sdr napisał 20 maja 2011 o 14:30, komentarze zablokowane
L.A. Noire: jeszcze kilka szybkich faktów
sdr napisał 17 maja 2011 o 23:35, komentarze zablokowane
Nie, nie chodzi o te fakty, które Rockstar zwykło publikować na Twitterze. Przez ostatnie kilka dni uzbierało się po prostu trochę informacji mniejszego kalibru, które zbieram teraz do kupy i zamieszczam poniżej.
Zapewne pamiętacie jeszcze, że na samym początku L.A. Noire miało być "exclusivem" dla PlayStation 3. Ostatecznie jednak wyszło na to, że gra ukazała się również na konsolę Microsoftu. W jednym z ostatnich wywiadów Brendan McNamara z Team Bondi potwierdził, że przygody Cole'a Phelpsa przygotowywane były cały czas z myślą o PS3, a dopiero później całość skonwertowano na X360. Nie powinno więc nikogo dziwić, że gra będzie na platformie Sony wyglądać ciut lepiej. Taką decyzję McNamara tłumaczy chęcią podejścia do sprawy w inny sposób. Większość producentów gier tworzy swoje tytuły najpierw na Xboksa, a potem konwertuje je na PS3. Zawsze są z tym jakieś problemy. Okazało się, że postępując odwrotnie... problemów jest mniej. Ok :)
W innym wywiadzie, dla The Guardnian, Jeronimo Barrera odpowiadał na pytanie o wykorzystanie kontrolerów ruchowych w L.A. Noire. W grze nie skorzystamy ani z Move, ani z Kinecta, jednak Barrera nie wykluczył, że w kolejnych grach od Rockstar pojawi się taka możliwość. Przypomnę tylko, że do tej pory żaden tytuł ze stajni Rockstar nie wykorzystuje dobrodziejstw kontroli ruchem. Dobrze to czy źle?
BestBuy to jedna z kilku sieci sklepów, w których organizowano nocne premiery L.A. Noire. W każdym z oddziałów BestBuy pierwszych 16 graczy, którzy zakupili grę tej nocy otrzymało specjalny kod, dzięki któremu będą mogli pobrać pierwszy dodatek DLC, gdy tylko stanie się on dostępny. Dodatkiem tym jest sprawa Nicholson Electroplating rozwiązywana dla wydziału ds. podpaleń. Samo DLC nie zostało jeszcze oficjalnie zapowiedziane przez Rockstar, tak więc nie można powiedzieć nic więcej na jego temat.
Zapewne pamiętacie jeszcze, że na samym początku L.A. Noire miało być "exclusivem" dla PlayStation 3. Ostatecznie jednak wyszło na to, że gra ukazała się również na konsolę Microsoftu. W jednym z ostatnich wywiadów Brendan McNamara z Team Bondi potwierdził, że przygody Cole'a Phelpsa przygotowywane były cały czas z myślą o PS3, a dopiero później całość skonwertowano na X360. Nie powinno więc nikogo dziwić, że gra będzie na platformie Sony wyglądać ciut lepiej. Taką decyzję McNamara tłumaczy chęcią podejścia do sprawy w inny sposób. Większość producentów gier tworzy swoje tytuły najpierw na Xboksa, a potem konwertuje je na PS3. Zawsze są z tym jakieś problemy. Okazało się, że postępując odwrotnie... problemów jest mniej. Ok :)
W innym wywiadzie, dla The Guardnian, Jeronimo Barrera odpowiadał na pytanie o wykorzystanie kontrolerów ruchowych w L.A. Noire. W grze nie skorzystamy ani z Move, ani z Kinecta, jednak Barrera nie wykluczył, że w kolejnych grach od Rockstar pojawi się taka możliwość. Przypomnę tylko, że do tej pory żaden tytuł ze stajni Rockstar nie wykorzystuje dobrodziejstw kontroli ruchem. Dobrze to czy źle?
BestBuy to jedna z kilku sieci sklepów, w których organizowano nocne premiery L.A. Noire. W każdym z oddziałów BestBuy pierwszych 16 graczy, którzy zakupili grę tej nocy otrzymało specjalny kod, dzięki któremu będą mogli pobrać pierwszy dodatek DLC, gdy tylko stanie się on dostępny. Dodatkiem tym jest sprawa Nicholson Electroplating rozwiązywana dla wydziału ds. podpaleń. Samo DLC nie zostało jeszcze oficjalnie zapowiedziane przez Rockstar, tak więc nie można powiedzieć nic więcej na jego temat.
PS3 dostanie ekskluzywną sprawę w L.A. Noire
sdr napisał 14 kwietnia 2011 o 12:33, komentarze zablokowane
Wygląda na to, że posiadacze konsol Sony mają nowy powód do zadowolenia. Wersja L.A. Noire na PlayStation 3 będzie bogatsza o jedną dodatkową sprawę.
Nie jest to jeszcze oficjalna informacja, raczej półoficjalna, bowiem Rockstar nie zaprzecza a każe czekać na szczegóły. Ekskluzywna misja będzie nosiła tytuł Consul's Car. Nie są znane jej szczegóły, ale zapewne zmieni się to już wkrótce. W końcu gra debiutuje już za około pięć tygodni.
A co z posiadaczami Xboksów? Na ich miejscu nie martwiłbym się zanadto. Pewnie dostaną tę sprawę w formie DLC do pobrania z Marketplace, kilka miesięcy później. Ot, taki czasowy exclusive, znowu.
Na Twitterze pojawił się kolejny "szybki fakt" z L.A. Noire. Tym razem dowiadujemy się, że podczas produkcji gry twórcy wspomagali się zdjęciami lotniczymi miasta. Fotki te zostały wykonane z dwupłatowca przelatującego nisko nad Los Angeles w latach '40.
I na koniec, jako rozszerzenie wczorajszego niusa dotyczącego ratingu przyznanego L.A. Noire dodam, że łączna długość scen przerywnikowych w grze wynosi aż pięć godzin! Sporo, ale czy przygody Phelpsa mogłyby być aż tak filmowe bez wielu cutscenek?
Nie jest to jeszcze oficjalna informacja, raczej półoficjalna, bowiem Rockstar nie zaprzecza a każe czekać na szczegóły. Ekskluzywna misja będzie nosiła tytuł Consul's Car. Nie są znane jej szczegóły, ale zapewne zmieni się to już wkrótce. W końcu gra debiutuje już za około pięć tygodni.
A co z posiadaczami Xboksów? Na ich miejscu nie martwiłbym się zanadto. Pewnie dostaną tę sprawę w formie DLC do pobrania z Marketplace, kilka miesięcy później. Ot, taki czasowy exclusive, znowu.
Na Twitterze pojawił się kolejny "szybki fakt" z L.A. Noire. Tym razem dowiadujemy się, że podczas produkcji gry twórcy wspomagali się zdjęciami lotniczymi miasta. Fotki te zostały wykonane z dwupłatowca przelatującego nisko nad Los Angeles w latach '40.
I na koniec, jako rozszerzenie wczorajszego niusa dotyczącego ratingu przyznanego L.A. Noire dodam, że łączna długość scen przerywnikowych w grze wynosi aż pięć godzin! Sporo, ale czy przygody Phelpsa mogłyby być aż tak filmowe bez wielu cutscenek?
Preorderowe bonusy do RDR dla każdego
sdr napisał 9 kwietnia 2011 o 17:17, komentarze zablokowane
Jeszcze nie teraz, ale już w przyszłym tygodniu. Po blisko roku wreszcie każdy będzie mógł pobrać w formie DLC bonusowe dodatki, które niektórzy gracze otrzymali po premierze Red Dead Redemption jako nagrodę za złożenie przedpremierowego zamówienia w wybranych sklepach.
Na Newswire pojawiła się wczoraj zapowiedź mówiąca, że dodatki: Deadly Assassin Outfit, Golden Guns Weapon Pack oraz War Horse będą od najbliższego wtorku dostępne w PlayStation Store oraz Xbox Live Marketplace dla wszystkich chętnych. Posiadacze konsol Sony zapłacą za każdy z dodatków niespełna dolara (w Polsce pewnie będzie to złotówka), zaś właścicieli Xboksów przyjemność taka będzie kosztowała 80 MSP.
Rockstar przeprasza wszystkich graczy za tak długi czas oczekiwania na te dodatki. Niestety opóźnienie wynikło z niespodziewanych problemów technicznych. Jednocześnie producent zapewnia, że bonusy z L.A. Noire zostaną udostępnione dużo szybciej.
Przy okazji sprawdźcie dwie nowe tapetki z kolekcji Chronos.
Na Newswire pojawiła się wczoraj zapowiedź mówiąca, że dodatki: Deadly Assassin Outfit, Golden Guns Weapon Pack oraz War Horse będą od najbliższego wtorku dostępne w PlayStation Store oraz Xbox Live Marketplace dla wszystkich chętnych. Posiadacze konsol Sony zapłacą za każdy z dodatków niespełna dolara (w Polsce pewnie będzie to złotówka), zaś właścicieli Xboksów przyjemność taka będzie kosztowała 80 MSP.
- Dzięki Deadly Assassin Outfit poziom trybu Dead Eye regeneruje się dwa razy szybciej dzięki czemu wzrasta celność strzałów.
- Korzystając z broni zawartej w Golden Guns Weapon Pack nasza sława rośnie z szybciej z każdym pokonanym przeciwnikiem. Większa sława to więcej zadań pobocznych (pojedynków, uprowadzeń) i tańsze łapówki.
- War Horse to jedyny w swoim rodzaju rumak w grze. Jest szybszy, silniejszy i odporniejszy na atak niż jakikolwiek inny koń w grze.
Rockstar przeprasza wszystkich graczy za tak długi czas oczekiwania na te dodatki. Niestety opóźnienie wynikło z niespodziewanych problemów technicznych. Jednocześnie producent zapewnia, że bonusy z L.A. Noire zostaną udostępnione dużo szybciej.
Przy okazji sprawdźcie dwie nowe tapetki z kolekcji Chronos.
Wiosna w sieci z Rockstar
sdr napisał 23 marca 2011 o 15:55, komentarze zablokowane
Na Rockstar Newswire pojawił się wczoraj nowy kalendarz spotkań znanych jako multiplayer events. Plan obejmuje drugi kwartał roku.
Cóż, jeśli mam być szczery to nie zadbano o fanów Grand Theft Auto. Przeznaczono dla nich tylko dwie imprezki online. Zadowoleni natomiast powinni być posiadacze Red Dead Redemption.
Kilka dni temu w PlayStation Store, w sekcji Themes & Avatars pojawiły się też nowe awatary przedstawiające bohaterów Grand Theft Auto IV, Episodes From Liberty City oraz Red Dead Redemption. Właściciele konsol Sony mogą nabyć dowolny z nich za jedyne 49 centów (dla graczy z Polski obowiązuje cena 1PLN) od sztuki.
Cóż, jeśli mam być szczery to nie zadbano o fanów Grand Theft Auto. Przeznaczono dla nich tylko dwie imprezki online. Zadowoleni natomiast powinni być posiadacze Red Dead Redemption.
- 15 kwietnia o 22:00, Red Dead Redemption + Undead Nightmare na Xbox LIVE,
- 28 kwietnia o 21:00, Grand Theft Auto IV + Episodes from Liberty City na PlayStation Network,
- 6 maja o 22:00, Red Dead Redemption + Undead Nightmare na PlayStation Network,
- 26 maja o 21:00, Red Dead Redemption + Undead Nightmare na Xbox LIVE,
- 10 czerwca o 22:00, Grand Theft Auto IV + Episodes from Liberty City na Games for Windows LIVE,
- 24 czerwca o 22:00, Red Dead Redemption + Undead Nightmare na PlayStation Network.
Kilka dni temu w PlayStation Store, w sekcji Themes & Avatars pojawiły się też nowe awatary przedstawiające bohaterów Grand Theft Auto IV, Episodes From Liberty City oraz Red Dead Redemption. Właściciele konsol Sony mogą nabyć dowolny z nich za jedyne 49 centów (dla graczy z Polski obowiązuje cena 1PLN) od sztuki.