Jeszcze niespełna sześć i pół godziny pozostało do kolejnego multiplayer event organizowanego przez Rockstar. Dzisiaj czas na posiadaczy Red Dead Redemption oraz dodatku Undead Nightmare w wersji na konsolę Microsoftu.
Zarówno szczegóły wydarzenia, jak i Gamertagi reprezentacji Gwiazdy Rocka znajdziecie na Rockstar Newswire. Dużo ciekawsze jest, że w czasie trwających rozgrywek będzie można wziąć udział w losowaniu nagród, wśród których do zgarnięcia będzie m.in. odjechana wersja Xboksa 360 w obudowie z motywem z Red Dead Redemption. Zresztą co ja będę pisał. Sami tylko popatrzcie.
Szkoda, że gracze z Polski jak zwykle nie będą mogli powalczyć :(
RDR: już dziś kolejny MP event
sdr napisał 4 marca 2011 o 15:42, komentarze zablokowane
Multiplayer events: styczeń - marzec
sdr napisał 9 grudnia 2010 o 14:28, komentarze zablokowane
Na Rockstar Newswire ogłoszony dziś został kalendarz rozgrywek multiplayer na pierwszy kwartał nowego roku. W tym czasie zaplanowano siedem spotkań w ramach Social Club. Najwięcej uwagi znowu poświęcono Red Dead Redemption + UM, ale coś dla siebie znajdą również fani Grand Theft Auto IV + EFLC, a nawet Midnight Club: Los Angeles.
Do zobaczenia w sieci :)
- 7 stycznia: Red Dead Redemption + UM, Xbox 360.
- 20 stycznia: Grand Theft Auto IV + EFLC, PC.
- 4 lutego: Red Dead Redemption + UM, PlayStation 3.
- 17 lutego: Midnight Club: Los Angeles, Xbox 360.
- 4 marca: Red Dead Redemption + UM, Xbox 360.
- 18 marca: Grand Theft Auto IV + EFLC, Xbox 360.
- 31 marca: Red Dead Redemption + UM, PlayStation 3.
Do zobaczenia w sieci :)
Social Club: jesienny kalendarz MP Events
sdr napisał 16 października 2010 o 13:50, komentarze zablokowane
Pojawił się wreszcie kalendarz spotkań multiplayerowych z Rockstar na miesiące październik, listopad i grudzień. Bez wątpienia w ostatnim kwartale roku forowani będą posiadacze konsol, chociaż raz znajdzie się też coś dla pecetowców. I właśnie od tych ostatnich wszystko się zaczyna.
Wszystkie eventy będą trwały przez trzy godziny począwszy od 22:00 naszego czasu. Jak zawsze wszystkie szczegóły dotyczące rozgrywki i Gamertagi/PSNID przedstawicieli Gwiazdy Rocka zostaną podane około dzień przed samym wydarzeniem. Przypominam również, że warto śledzić Rockstar na Twitterze i Facebooku, bowiem tam pojawiają się spontaniczne zaproszenia do wspólnej gry np. w GTA IV czy Midnight Club LA.
Na koniec jeszcze mała zapowiedź kolejnego wideo z Undead Nightmare - Graveyards, które pojawi się w poniedziałek najpierw na stronach IGN'u, a "przed zachodem słońca" także na Rockstar Newswire.
- 20 października - Episodes from Liberty City na GfWL.
- 28 października - RDR + Undead Nightmare na PSN.
- 29 października - RDR + Undead Nightmare na XBL.
- 11 listopada - RDR + Undead Nightmare na XBL.
- 19 listopada - Episodes from Liberty City na PSN.
- 3 grudnia - RDR + Undead Nightmare na PSN.
- 20 grudnia - RDR + Undead Nightmare na XBL.
Wszystkie eventy będą trwały przez trzy godziny począwszy od 22:00 naszego czasu. Jak zawsze wszystkie szczegóły dotyczące rozgrywki i Gamertagi/PSNID przedstawicieli Gwiazdy Rocka zostaną podane około dzień przed samym wydarzeniem. Przypominam również, że warto śledzić Rockstar na Twitterze i Facebooku, bowiem tam pojawiają się spontaniczne zaproszenia do wspólnej gry np. w GTA IV czy Midnight Club LA.
Na koniec jeszcze mała zapowiedź kolejnego wideo z Undead Nightmare - Graveyards, które pojawi się w poniedziałek najpierw na stronach IGN'u, a "przed zachodem słońca" także na Rockstar Newswire.
Przerwa techniczna w Social Clubie
sdr napisał 24 sierpnia 2010 o 17:16, komentarze zablokowane
Rockstar Games zapowiada na najbliższy czwartek przerwę techniczną w działaniu Social Clubu. Usługa będzie niedostępna od godziny 07:00 czasu polskiego przez maksymalnie 12 godzin. Deweloperzy mogą jednak uporać się z konserwacją całego systemu znacznie szybciej, więc nie popadajcie w panikę ;)
Przez te pół dnia nie będzie można korzystać z funkcjonalności gier wymagających do działania Social Clubu, czyli niedostępne będą m.in:
Jak widać, najlepiej po prostu nie uruchamiać w czwartek konsoli ;)
Przez te pół dnia nie będzie można korzystać z funkcjonalności gier wymagających do działania Social Clubu, czyli niedostępne będą m.in:
- tryb multiplayer,
- rankingi,
- logowanie do Social Clubu,
- upload czegokolwiek na serwery Rockstar,
- synchronizacja statystyk,
- komentarze na Newswire,
- strona Social Clubu.
Jak widać, najlepiej po prostu nie uruchamiać w czwartek konsoli ;)
W mieście jest nowy szeryf
sdr napisał 17 sierpnia 2010 o 18:52, komentarze zablokowane
Nadszedł czas, Rockstar robi porządek z oszustami w trybie wieloosobowym w Red Dead Redemption. Zgodnie z zapowiedziami, już we wtorek za tydzień na wszystkich niewiernych spadnie wielki ban hammer, a po naszemu po prostu grad banów. Dlaczego dopiero za tydzień? Ano dlatego, że Rockstar chce dać wszystkim ostatnią szansę na nawrócenie. Co trzeba wiedzieć, aby uchronić się przed wygnaniem?
W razie pytań i nadzwyczajnych usprawiedliwień (które i tak nie są przyjmowane) można uderzać na specjalną skrzynkę e-mail banhammer@rockstargames.com. Dobrze, że Wy byliście grzeczni ;)
- Polowanie na oszustów dotyczy osób, które majstrowały przy swoich save'ach. Jeśli tylko skorzystaliście z okazji i przez bugi w grze nabiliście trochę lewych punktów doświadczenia to kara Was nie spotka. Rockstar jest w stanie stwierdzić czy ktoś grzebał przy stanie gry czy nie.
- Osoby zbanowane zostaną również usunięte z list z najlepszymi wynikami (leaderboards).
- Aby uniknąć kary konieczne jest usunięcie zmodyfikowanych save'ów - zarówno tych z trybu singleplayer jak i multiplayer. Jak wiadomo usunięcie save'a powoduje utratę wszystkiego co gracz osiągnął. Są jednak pewne wyjątki:
- Zachowane zostają wszystkie zdobyte osiągnięcia i trofea.
- Bonusy uzyskane dzięki zamówieniu przedpremierowemu zostaną przywrócone po ponownym zalogowaniu do XBL/PSN i utworzeniu nowego save'a.
- Kody uzyskane dzięki wyzwaniom Social Club zostaną przywrócone po ponownym zalogowaniu do XBL/PSN i utworzeniu nowego save'a.
- Po usunięciu zmodyfikowanego save'a należy wejść do trybu multiplayer, aby system odnotował, że gramy już "czyści". W przypadku save'a singleplayer konieczne jest ponowne przejście gry do uzyskania savehouse'a na farmie MacFarlane'ów. W przypadku save'a multiplayer trzeba zagrać jeden pełny mecz lub zrobić nalot na kryjówkę gangu.
W razie pytań i nadzwyczajnych usprawiedliwień (które i tak nie są przyjmowane) można uderzać na specjalną skrzynkę e-mail banhammer@rockstargames.com. Dobrze, że Wy byliście grzeczni ;)