Serwis Platform Nation w ramach swojego cotygodniowego cyklu poświęconego "grom, w które nikt już nie gra" tym razem przygląda się bliżej tytułowi Rockstar Games presents Table Tennis. Tak, to jedna z tych produkcji, o których ja również myślałem, że już nigdy nie będę miał dane napisać cokolwiek, a tu proszę... Czytaj artykuł.
A jeśli macie wolną jeszcze chwilkę to możecie też zajrzeć tutaj, gdzie miesiąc temu podobny los spotkał Red Dead Revolver. Smutne.
Eee... to nikt już nie gra w ping-ponga?
sdr napisał 27 czerwca 2010 o 12:18, komentarze zablokowane
From Revolver to Redemption
sdr napisał 23 lutego 2010 o 11:35, komentarze zablokowane
IGN rozpoczął dziś, póki co trzyczęściowy, cykl artykułów związanych ze zbliżającą się premierą Red Dead Redemption. Dziś możecie przeczytać tekst zatytułowany The Revolution of Red Dead. Martin Robinson przedstawia w nim początki serii i cytuje fragmenty wypowiedzi Dana Housera. Przewijają się tutaj również szczegóły dotyczące samego Rockstar San Diego i ich wcześniejszych produkcji.
Więcej o nowym westernie Gwiazdy Rocka znajdziecie natomiast w jutrzejszej publikacji - nie przegapcie! Natomiast w kolejnym tygodniu ukaże się pełny wywiad z Danem, w którym opowie on o pierwszych krokach przy produkcji Red Dead Redemption, wpływie gry na gatunek tytułów sandboksowych i oczekiwaniach firmy wobec niej.
Aktualizacja @ 22:15
Nieco wcześniej niż się spodziewaliśmy IGN opublikował drugą część artykułu poświęconego serii Red Dead. Tym razem Dan Houser opowiada o otwartym świecie w najnowszej grze ze stajni Wielkiej Gwiazdy. Tekst wzbogacają też trzy nowe screeny. Sprawdźcie je koniecznie!
Aktualizacja środa @ 21:13
Kolejna część tygodnia z Rockstarem ukazała się na IGN. Dziś Dan mówi o "efekcie Rockstar", czyli jak to jest, że ich gry są tak dobre. Polecam :) PS. Artykuł zawiera też dwa nowe zrzuty ekranu z Red Dead Redemption.
Aktualizacja piątek @ 20:38
Czas na IGN biegnie bardzo szybko ;) Pojawiły się już dwa ostatnie teksty: Rockstar Next, w którym Martin Robinson rozmawia z Danem Houserem o wpływie prac nad RDR na kolejne gry Rockstar oraz Once Upon a Time in the West skupiający się wreszcie na tej grze i przedstawiający nieco fabuły, a także środowisko.
Więcej o nowym westernie Gwiazdy Rocka znajdziecie natomiast w jutrzejszej publikacji - nie przegapcie! Natomiast w kolejnym tygodniu ukaże się pełny wywiad z Danem, w którym opowie on o pierwszych krokach przy produkcji Red Dead Redemption, wpływie gry na gatunek tytułów sandboksowych i oczekiwaniach firmy wobec niej.
Aktualizacja @ 22:15
Nieco wcześniej niż się spodziewaliśmy IGN opublikował drugą część artykułu poświęconego serii Red Dead. Tym razem Dan Houser opowiada o otwartym świecie w najnowszej grze ze stajni Wielkiej Gwiazdy. Tekst wzbogacają też trzy nowe screeny. Sprawdźcie je koniecznie!
Aktualizacja środa @ 21:13
Kolejna część tygodnia z Rockstarem ukazała się na IGN. Dziś Dan mówi o "efekcie Rockstar", czyli jak to jest, że ich gry są tak dobre. Polecam :) PS. Artykuł zawiera też dwa nowe zrzuty ekranu z Red Dead Redemption.
Aktualizacja piątek @ 20:38
Czas na IGN biegnie bardzo szybko ;) Pojawiły się już dwa ostatnie teksty: Rockstar Next, w którym Martin Robinson rozmawia z Danem Houserem o wpływie prac nad RDR na kolejne gry Rockstar oraz Once Upon a Time in the West skupiający się wreszcie na tej grze i przedstawiający nieco fabuły, a także środowisko.
John Marston zdobywa Manhattan
sdr napisał 10 lutego 2010 o 22:30, komentarze zablokowane
Pewną tradycją stały się już artworki Rockstar przenoszone na ścianę jednego z budynków stojących u zbiegu ulic Canal i Greene, na nowojorskim Manhattanie. Do tej pory firma wykorzystywała tę formę reklamy do promowania serii Grand Theft Auto, jednak tym razem postawiono na inny hit. I słusznie, bo do premiery Red Dead Redemption już niedaleko.
Tymczasem na stronach GameSpotu opublikowany dziś został wywiad z Tedem Carsonem z ekipy Rockstar San Diego. W rozmowie z redaktorem serwisu Ted opowiada o pracach nad RDR, związkach gry z Red Dead Revolver, gatunku gier sandboksowych, inspiracjach twórców, fizyce i mechanizmie honoru. Zachęcam do lektury w oryginale lub po polsku.
Na koniec polecam jeszcze Waszej uwadze trzy nowe tapetki z GTA: Chinatown Wars, które zostały wczoraj zamieszczone na oficjalnej stronie gry.
Tymczasem na stronach GameSpotu opublikowany dziś został wywiad z Tedem Carsonem z ekipy Rockstar San Diego. W rozmowie z redaktorem serwisu Ted opowiada o pracach nad RDR, związkach gry z Red Dead Revolver, gatunku gier sandboksowych, inspiracjach twórców, fizyce i mechanizmie honoru. Zachęcam do lektury w oryginale lub po polsku.
Na koniec polecam jeszcze Waszej uwadze trzy nowe tapetki z GTA: Chinatown Wars, które zostały wczoraj zamieszczone na oficjalnej stronie gry.
Red Dead Redemption
sdr napisał 4 lutego 2009 o 15:52, skomentowano 1 raz (zablokowane)
To czego wszyscy fani gier Rockstar Games spodziewali się od blisko czterech lat wreszcie stało się faktem. W dniu dzisiejszym zapowiedziany został sequel przebojowego westernu ze stajni Rockstar San Diego. Gra zatytuowana Red Dead Redemption opowie nam historię Johna Marstona.
Premiera opartej na sprawdzonym już silniku RAGE, sandboksowej gry dla PlayStation 3 oraz Xboksa 360, będzie miała miejsce jesienią tego roku. Póki co, na oficjalnej stronie zobaczyć możemy pierwsze siedem zrzutów ekranu.
Na przełomie XX stulecia, gdy pogrążone w chaosie kresy zaczynają otwierać się na administrację rządową i przebłyski ery przemysłu, żyjący niegdyś na granicy prawa John Marston, zostaje wysłany na amerykańskie pogranicze by pomóc przywrócić ład i porządek.
Premiera opartej na sprawdzonym już silniku RAGE, sandboksowej gry dla PlayStation 3 oraz Xboksa 360, będzie miała miejsce jesienią tego roku. Póki co, na oficjalnej stronie zobaczyć możemy pierwsze siedem zrzutów ekranu.
Sam Houser
Załoga z San Diego bardzo daleko wykroczyła poza nasze oczekiwania głębi doświadczeń w Red Dead Redemption. Idealna kombinacja zapierającego dech w piersiach piękna oraz intensywnej akcji, a to wszystko splecione razem wyrazistą linią fabularną w wyrazistym, dzikim środowisku po prostu nie mieści się w głowie. Sądzimy, że ten tytuł pomoże jeszcze raz przesunąć granice wyobrażenia tego czym otwarty świat w grze może być.
Korea Games Conference 2008
sdr napisał 31 października 2008 o 13:00, komentarze zablokowane
W dniach 13 - 15 listopada w Korei Południowej odbędzie się ósma konferencja Korea Games Conference. W tym roku jej tematem przewodnim będzie The 5th Generation of Gaming, czyli piąta generacja gamingu.
Drugiego dnia trwania eventu (14 listopada) wysłuchać będzie można m.in. przedstawicieli Rockstar Games: Davida Honga (Art Director Concept Artist) oraz Parka Sangsoona (Animation Director) pracujących w Rockstar San Diego. Panowie zajmujący się na co dzień grafiką oraz animacją w grach wideo opowiedzą słuchaczom m.in. o kreacji wizualnej, kierunkach rozwoju grafiki w grach oraz animacjach dla konsol next-genowych.
Więcej szczegółów jak i dokładny plan konferencji znaleźć można na oficjalnej stronie.
Drugiego dnia trwania eventu (14 listopada) wysłuchać będzie można m.in. przedstawicieli Rockstar Games: Davida Honga (Art Director Concept Artist) oraz Parka Sangsoona (Animation Director) pracujących w Rockstar San Diego. Panowie zajmujący się na co dzień grafiką oraz animacją w grach wideo opowiedzą słuchaczom m.in. o kreacji wizualnej, kierunkach rozwoju grafiki w grach oraz animacjach dla konsol next-genowych.
Więcej szczegółów jak i dokładny plan konferencji znaleźć można na oficjalnej stronie.