Pojawiła się druga część odpowiedzi na pytania graczy zadawane odtwórcom ról detektywów w L.A. Nioire.
Tym razem przesłuchiwani opowiadali m.in. czym różni się praca na planie filmu od pracy przy grze, jak wyglądały sesje motion capture oraz o... pamiątkach z L.A. Noire. Ta seria pytań i odpowiedzi jest krótsza niż poprzednia, ale Rockstar już zapowiada kolejną porcję. Czekajcie więc cierpliwie :)
Tymczasem polecam jeszcze artykuł Before They Were Big, który ukazał się dziś na blogu GamrFeed. Poświęcony on jest historii Rockstar North zanim... no właśnie, zanim zostali gigantami w branży gier.
Przesłuchanie detektywów z L.A. Noire #2
sdr napisał 17 października 2011 o 19:46, komentarze zablokowane
Kolejny klip z Max Payne 3 w tym miesiącu
sdr napisał 5 października 2011 o 23:13, komentarze zablokowane
W najnowszej serii Pytań i Odpowiedzi na Newswire Rockstar zaspokaja ciekawość graczy w związku z Max Payne 3, L.A. Noire na PC i innymi grami. Dowiadujemy się wielu ciekawych rzeczy.
Tak obszernego A&A dawno nie było. Do czytania jest wiele, dlatego postanowiłem wybrać najciekawsze fragmenty i zamieścić je poniżej.
Tak obszernego A&A dawno nie było. Do czytania jest wiele, dlatego postanowiłem wybrać najciekawsze fragmenty i zamieścić je poniżej.
- Jeszcze w tym miesiącu możemy spodziewać się kolejnego wideo z Max Payne 3. Póki co nie wiadomo czy będzie to klip z gameplayem.
- Nie trzeba znać fabuły wcześniejszych części serii żeby w pełni cieszyć się Max Payne 3, ale Rockstar poleca oczywiście te gry, aby lepiej poznać Maksa i jego przeszłość.
- Max Payne 3 nie będzie grą z otwartym światem. Podobnie jak było to we wcześniejszych częściach serii, akcja będzie rozgrywała się na zamkniętych poziomach.
- Max zgoli głowę w kulminacyjnym punkcie gry, kiedy będzie bliski załamania nerwowego spowodowanego splotem nieoczekiwanych zdarzeń.
- W grze powróci znany wszystkim, bardzo klimatyczny motyw muzyczny, który słyszeliśmy w pierwszych dwóch częściach serii.
- Zobaczymy nie tylko biedniejsze rejony Sao Paulo, ale również prestiżowe i pełne przepychu centrum. Rockstar chce podkreślić różnice między tymi tak bliskimi i tak dalekimi światami.
- W Max Payne 3 powrócą komiksowe przerywniki, aczkolwiek ujrzymy również tradycyjne filmowe cutscenki.
- Pecetowa wersja L.A. Noire będzie zawierała wszystkie (absolutnie wszystkie) dodatki wydane do tej pory na konsole - i te większe, i te mniejsze. W końcu tytuł mówi sam za siebie: The Complete Edition ;) Bonusowe sprawy będą o samego początku dostępne w menu gry.
- Rockstar pamięta o graczach PC i zapewnia, że nie porzuca tej platformy. W końcu jest GTA IV, EFLC, za rogiem L.A. Noire, a w przyszłym roku Max Payne 3. Wiele osób pyta dlaczego Red Dead Redemption nie ukazało się na pecetach. Na to czy gra ukaże się na danej platformie składa się wiele czynników. Taki ruch musi być opłacalny zarówno od strony technicznej, produkcyjnej jak i biznesowej. Być może kiedyś doczekamy się konwersji, a tymczasem pozostaje cieszyć się tymi tytułami, które na komputery dostajemy.
- W planach jest drukowane wydanie opowiadań napisanych na potrzeby premiery L.A. Noire. Rockstar przyznaje, że pracuje nad tym i sprawa ma związek z bliską premierą gry na PC. Czy dostaniemy egzemplarz opowiadań jako bonus? Kto wie.
- Kryjówka Solomon's Folly, która była do tej pory dostępna jedynie dla posiadaczy Red Dead Redemption na PS3, zostanie udostępniona również w edycji Game of The Year na Xbox 360.
- Na razie nie ma planów kolejnych DLC dla Red Dead Redemption, również płatnych. Ekipa Rockstar San Diego zajęta jest obecnie innymi projektami.
- Rockstar zauważa i docenia pracę osób tworzących mody do GTA IV, takie jak np. iCEnhancer. Pogłoski o tym, że wydawane aktualizacje do gry mają blokować możliwość instalowania modów są nieprawdziwe. Niektóre poprawki w grze wymagają po prostu zmian w silniku gry. Ewentualne niekompatybilności modów są tylko efektem ubocznym.
- Wyjaśniła się sprawa znaków towarowych Rockstar Films zarejestrowanych przez Take-Two. Znaki te zostały zarejestrowane już lata temu i w sumie nic się wokół nich nie dzieje. Rockstar nie planuje również niczego w związku z nimi w najbliższym czasie.
- Ekipa Rockstar w ostatnich latach upodobała sobie w osadzaniu akcji swoich gier w przeszłości lub teraźniejszości, to fakt. Jak tłumaczą, tak po prostu wyszło. Nie ma również żadnych przeciwwskazań by stworzyć kiedyś grę z akcji osadzoną w przyszłości, bo to też może być fajne :)
- Claude Speed z GTA 2 i Claude z GTA III to najwyraźniej ta sama osoba. A jeśli nie to wygląda na to, że po prostu mamy na świecie sporo złych i małomównych złodziei samochodów o imieniu Claude ;)
- Rockstar przesyła pozdrowienia wszystkim fanom serii Grand Theft Auto pytającym ciągle kiedy ukaże się nowa część. Odpowiedź brzmi: jeszcze nie teraz. Póki co Rockstar skupia się na innych grach, których premiera została zaplanowana w najbliższym czasie. Kiedy tylko będzie coś do powiedzenia w temacie GTA odpowiednia wiadomość pojawi się w odpowiednim miejscu.
L.A. Noire: screeny z wersji PC w Full HD
sdr napisał 4 października 2011 o 23:51, komentarze zablokowane
Dziś Rockstar raczy nas czterema nowymi screenami z pecetowej wersji L.A. Noire. Również pozostałe zrzuty, które do tej pory miały na wyłączność różne serwisy branżowe, zostały udostępnione w rozdzielczości 1080p.
Pozostałe w galerii: #2, #3, #4.
Więcej screenów z L.A. Noire: The Complete Edition na PC.
Pozostałe w galerii: #2, #3, #4.
Więcej screenów z L.A. Noire: The Complete Edition na PC.
Przesłuchanie detektywów z L.A. Noire #1
sdr napisał 4 października 2011 o 12:13, komentarze zablokowane
Jakiś czas temu ekipa Rockstar poprosiła wszystkich fanów L.A. Noire o przygotowanie pytań do aktorów wcielających się w role detektywów w grze. Na Newswire pojawił się właśnie zapis z "przesłuchań".
Gracze pytali m.in. o zabawne sytuacje w trakcie nagrań, doświadczenia z MotionScan, czy ulubione momenty i sprawy do rozwiązania. Nie zabrakło pytań o to jak aktor czuje się widząc samego siebie w grze.
Na pytania odpowiadali Michael McGrady (Rusty Galloway), Adam Harrington (Roy Earle), Sean McGowan (Stefan Bekowsky), Keith Szarabajka (Herschel Biggs) oraz Aaron Staton (Cole Phelps). Ten ostatni nie udzielał się zbyt często, jednak już została zapowiedziana kolejna porcja pytań i odpowiedzi, w których Staton otrzyma swoją własną pulę zapytań od fanów.
Gracze pytali m.in. o zabawne sytuacje w trakcie nagrań, doświadczenia z MotionScan, czy ulubione momenty i sprawy do rozwiązania. Nie zabrakło pytań o to jak aktor czuje się widząc samego siebie w grze.
Na pytania odpowiadali Michael McGrady (Rusty Galloway), Adam Harrington (Roy Earle), Sean McGowan (Stefan Bekowsky), Keith Szarabajka (Herschel Biggs) oraz Aaron Staton (Cole Phelps). Ten ostatni nie udzielał się zbyt często, jednak już została zapowiedziana kolejna porcja pytań i odpowiedzi, w których Staton otrzyma swoją własną pulę zapytań od fanów.
Pierwsze screeny z L.A. Noire na PC
sdr napisał 30 września 2011 o 12:11, komentarze zablokowane
Na CVG pojawiły się pierwsze screeny z L.A. Noire w wersji na pecety. Wyraźnie widać na nich, że grafika w grze została poprawiona w stosunku do konsol.
Ulepszenia graficzne objawiają się głównie w jakości użytych tekstur. Dzięki większej mocy komputerów możliwe było zastosowanie tekstur o wyższej rozdzielczości, dzięki czemu wszystkie obiekty w L.A. Noire nabrały ostrości.
Przy okazji wspomnę nieco o osiągnięciach w grze. Wiadomo już, że L.A. Noire na PC nie będzie korzystało z platformy Games for Windows Live. Zrodziło to wiele pytań wśród graczy, którzy byli ciekawi m.in. jak w takim razie będą obsługiwane osiągnięcia. Rockstar wyjaśnia, że na pecetach również dostępny będzie ten mechanizm. Jego obsługę zapewni Rockstar Games Social Club. Wyjątkiem będzie wersja gry sprzedawana za pośrednictwem platformy Steam, gdzie to wykorzystany zostanie mechanizm osiągnięć Steam.
Ulepszenia graficzne objawiają się głównie w jakości użytych tekstur. Dzięki większej mocy komputerów możliwe było zastosowanie tekstur o wyższej rozdzielczości, dzięki czemu wszystkie obiekty w L.A. Noire nabrały ostrości.
Przy okazji wspomnę nieco o osiągnięciach w grze. Wiadomo już, że L.A. Noire na PC nie będzie korzystało z platformy Games for Windows Live. Zrodziło to wiele pytań wśród graczy, którzy byli ciekawi m.in. jak w takim razie będą obsługiwane osiągnięcia. Rockstar wyjaśnia, że na pecetach również dostępny będzie ten mechanizm. Jego obsługę zapewni Rockstar Games Social Club. Wyjątkiem będzie wersja gry sprzedawana za pośrednictwem platformy Steam, gdzie to wykorzystany zostanie mechanizm osiągnięć Steam.