Producent | Rockstar San Diego |
Gatunek | Wyścigi |
Tryb | Singleplayer, Multiplayer |
Platforma | PlayStation 2, Xbox, PC |
Premiera | PS2: 8 kwietnia 2003, XBX: 3 czerwca 2003, PC: 1 lipca 2003 PS2: 2 maja 2003, XBX: 30 czerwca 2003, PC: 6 lipca 2003 PS2: 25 maja 2003, PC: 6 lipca |
Internet | /midnightclub2 |
Ograniczenia | PEGI: 16+, ESRB: T |
Tak jak w poprzedniej części wszystkie lokacje są dość szczegółowo odwzorowane. Bez problemu rozpoznamy najbardziej charakterystyczne punkty wszystkich trzech miast. Ścigamy się nocą dzięki czemu oświetlenie ulic robi wyjątkowe wrażenie.
Do dyspozycji mamy 32 samochody. Nie są licencjonowane, ale bardzo przypominają istniejące w rzeczywistości modele. Często jedyną różnicą są delikatnie zmienione kształty lamp, itp. Jak przystało na wyścigi uliczne modele wozów wzbogacone są o popularne elementy dodatkowe: spoilery, winyle, nieseryjne felgi, itd. Twórcy wzbogacili grę również o nowy rodzaj lokomocji jakim są motocykle. Pojawiają się one jednak w grze bardziej jako ciekawostka. Główne skrzypce wciąż grają samochody. Bonusem jest SLF450X, prototypowy model stworzony na potrzeby gry i nie mający odpowiednika w prawdziwym świecie. To zdecydowanie najszybsze auto w Midnight Club II osiągające bez trudu prędkość ponad 400km/h.
Właśnie ciągłe uczucie prędkości jest jednym z największych atutów gry. Całość prezentuje się niezwykle dynamicznie za sprawą przemykających szybko tu i ówdzie elementów otoczenia. W trakcie wyścigu skorzystać można również z nitro, które tylko potęguje doznania pędu.
Midnight Club II poza standardowymi trybami gry dla jednego gracza oferuje też znakomity sieciowy tryb wieloosobowy. Wraz ze znajomymi możemy ścigać się m.in. w zwykłym wyścigu, capture-the-flag, czy demolition.
Pozostałe okładki
Więcej informacji o grze